کشاورزی>  برخی شرکت های تولید آبیموه و آبلیمو که تعداد آنها نیز رو به افزایش است، با درج نام و تصویر میوه و مرکبات کالای خود را به عنوان آبمیوه طبیعی عرضه می کنند در حالی که مواد متشکله آنها شیمیایی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران از تقلبی بودن اکثر تولیدات آبمیوه و آبلیمو تقلبی خبر داد.

به گزارش  پایگاه اطلاع رسانی سازمان تعزیرات حکومتی، محمد محمدی با اشاره به افزایش گزارش تخلف و بررسی های میدانی انجام شده از شرکت های تولید آبمیوه و مرکبات گفت: برخی شرکت های تولید آبیموه و آبلیمو که تعداد آنها نیز رو به افزایش است، با درج نام و تصویر میوه و مرکباتی همچون آلبالو و لیمو و ... کالای خود را به عنوان آبمیوه طبیعی عرضه می کنند در حالی که مواد متشکله آنها میوه یا مرکبات طبیعی نبوده و حاوی فرآورده های شیمیایی است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان تهران افزود: در بسته بندی این کالا ها همچنین از پروانه بهره برداری و برچسب استاندارد استفاده شده است.

وی اظهار داشت: از آنجا که عبارت و تصویر مندرج در ظروف با محتوای آن مطابقت ندارد و از مصادیق آشکار تقلب است ضروری است به فوریت افراد خاطی شناسایی و پرونده های تخلف تنظیم و برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارجاع شود.

وی در پایان گفت: با توجه به حساسیت موضوع و استقبال دستگاه های نظارتی فردا جلسه ای به منظور آسیب شناسی وضعیت موجود و ارائه راهکار و برنامه ریزی در اداره کل تعزیرات حکومتی استان تهران برگزار خواهد شد.
کد خبر 9639fb8297b94192a6a519f8387575fa

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =