فود پرس-شرکت تولیدی تک ماکارون در چهاردهمین همایش روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان باردیگر مفتخر به دریافت تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان شد.

احمد صادقیان رییس هیات مدیره شرکت تک ماکارون در گفت و گو با خبرنگار فود پرس ضمن بیان خبر فوق افزود: این شرکت  از ابتداي شروع فعاليت خود تا كنون همواره تلاش كرده تا به تمام قوانين، مقررات، الزامات و استانداردهاي ملي و بين المللي همواره پايبند و ملزم باشد.
وی گفت: اجراي ضوابط و مقررات سازمان غذا و دارو، اخذ نشانه استاندارد ملي، اخذ استاندارد هاي مديريتي، رعايت الزامات بين المللي حذف مخاطرات غذايي و توليد غذاي سالم، پياده سازي الزامات زيست محيطي و احترام به محيط زيست، رعايت حقوق كارگران و ذينفعان سالهاست كه در اين مجموعه سرلوحه تعالي مديريت  است.
صادقیان خاطرنشان کرد: دريافت تندیس طلایی رعایت حقوق مصرف کنندگان و داوري مجموعه داوران و كارشناسان محترم در ارزيابي عملكرد  ک ماکارون همانند تابلوي راهنمايي است كه به ما مي نماياند كه در مسير درست و با سرعت مناسب در جهت رشد و تعالي صنعت اين كشور در حركتيم و به ما مي گويد كه ما يكسال تلاش و فعاليت صحيح و سالم را پشت سر گذاشته ايم، به خود، به رقبا، به مصرف كنندگان و به ذينفعان احترام گذاشته ايم و در فضاي رو به رشد و تعالي اين ميهن عزيز در جايگاه مناسب قرار گرفته ايم.
رییس هیات مدیره شرکت تک ماکارون تصریح کرد: ما معتقديم براي بهترين بودن بايستي در محيط رقابتي با احترام به اصول حرفه اي و اخلاقي باعث هم افزايي و اعتلاي صنعت ملي شد چه در عرصه داخلي و چه در حوزه صادرات،  اگر بخواهيم برترين واحد در صنعت ماكاروني باشيم بايستي با رعايت حقوق مصرف كننده و احترام تمام و كمال به آن الزامات همواره خوش‏نام ترين واحد اين صنعت باشيم.
کد خبر 9da330466dff4329b7aa5e37e733318e

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 3 =