۰ نفر
۹ آبان ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۵
صنایع غذایی> یکی از صنایع بسیار پرمخاطب در ایران، صنعت تولید آدامس و محصولات مشابه است که با توجه به کیفیت و شکل بازار این کشور دارای پتانسیل ها و قابلیت های منحصر به فردی است.


اگر شرکت ها و کارخانجات تولید کننده این محصول بتوانند در کوران رقابت به نحو خوبی عمل کنند نه تنها انحصار بازار داخلی کشور را به دست گرفته و کنترل آن را در اختیار خواهند داشت، بلکه می توانند به رقابت با شرکت های معتبر بین المللی حداقل در بازار منطقه بپردازند.
یکی از شرکت هایی که در این زمینه با تنوع بخشی به محصولات و شکل و روال تولید خود به نحو قابل ملاحظه ای عمل کرده، شرکت ماسترفوده است که با همکاری کشور ترکیه توانسته است خلاقیت های خوبی در روند تولید و ارائه محصولات خود ایجاد کند.
این شرکت با انجام مجموعه تحقیقات بازاریابی و تکمیل فرایند کیفیت خود، در دوسال اخیر، موفق به تولید آدامس های دراژه ای و مینی استیک با همکاری شرکت های ترکیه ای در ایران شده که استقبال از آن ها نشان دهند توفیق این روش است.
کمک به ارتقا سطح بهداشت دهان و دندان و معرفی یک کالای سالم از جمله الزمات فعالیت در این زمینه است که باید سرلوحه شرکت های تولید کننده باشد. درعین حال در شرایطی که انواع آدامس های قاچاق خارجی با تاریخ های جعلی و گاهی منقضی، به وسیله دستفروش های بی ضابطه فروخته می شود، روش و عملکرد شرکت های داخلی علاوه بر جنبه های بازاریابی و تجاری خود، با نوعی مسئولیت اجتماعی نیز همراه است که نباید از آن غافل بود.
استقبال مردم از این گونه محصولات و به خطر انداختن سلامتی خود به خاطر قیمت کمتر، بخشی از این مسئولیت اجتماعی است که شرکت های ایرانی از جمله ماسترفوده با تولید محصول با کیفیت و قیمت معقول و منطقی باید مد نظر قرار دهند.
به نظر می رسد آدامس های بایودنت در دو نوع دراژه و مینی استیک دارای خصوصیات کیفی متعددی است و این مهم مد نظر قرار گرفته است.
آدامس های شیکرتاپ در طعم های دارچین، نعنا، اکالیپتوس و نعنای تند و آدامس های مگاپک در طعم های نعنا، اوكاليپتوس، توت فرنگي، هندوانه، نعنای تند، دارچین، موز، استوایی و طالبی از دیگر تولیدات این برند موفق داخلی است.
بدیهی است که شرکت های معتبر ضمن تجهیز خود به مجهزترین دستگاه ها با تکنولوژی روز دنیا باید در خصوص به روز نگه داشتن دانش و توان فنی خود نیز دقت کافی مبذول دارند.

آن چه یک آدامس خوب باید داشته باشد و در محصولات بایودنت، تولید شده توسط شرکت ماسترفوده، دیده می شود این است که شیرین کننده آن از سوی باکتری های دهانی تجزیه و تخمیر نشده و باعث پوسیدگی و برداشت کلسیم و فسفات از دندان نشود و به حفظ تمیزی و سلامت دهان کمک کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این باره می توانید با شماره 02143995050 تماس بگیرید.

منبع:تیتر20
کد خبر a06a17c3b5624e54a2c66049d7ddda66

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرهاد  ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    1 0
    من این آدامس رااز داروخانه گرفتم بسیار عالیه