۰ نفر
۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۸
غذا و تغذیه> میوه‌هایی که خاصیت ضدویروسی بالایی دارند در درمان آنفلوآنزا مفید هستند.

اسلام درخشان پور متخصص طب قرآنی و سنتی با اشاره به این که میوه‌هایی که خاصیت ضدویروسی بالایی دارند برای درمان آنفلوآنزا مفید هستند، اظهار کرد: سییب و مرکبات بهترین میوه‌های با خاصیت بالای ضدویروسی هستند و برای درمان آنفلوآنزا مفید هستند.

وی افزود: خوردن روزی یک بار دو عدد سیب، مصرف روزانه 2 یا 3 عدد لیموترش تازه به ویژه در کنار وعده‌های غذایی، انواع مرکبات، پرتقال، نارنگی، نارنج، گریپ‌فروت، انار، انجیر، آلبالو، شربت عسل و لیموترش تازه، کاهو، کلم، هویج، لبو، شلغم، انواع ترب‌ها شامل ترب قرمز، سفید و سیاه به مقدار کم، پیاز ، سیر و... برای درمان آنفلوآنزا مفید است.

درخشان‌پور تصریح کرد: استفاده از سالاد میوه‌ها و سبزیجات، میوه‌های پاییزی و زمستانی از جمله مرکبات و سیب، عصاره میوه‌ها، دمنوش‌ها، استراحت کافی، تغذیه سالم در وعده‌های غذایی مختلف از بهترین روش‌های درمان آنفلوآنزا است.

این متخصص طب قرآنی و سنتی تأکید کرد: باید به این نکته توجه کنیم خوردن انگور برای آنفلوآنزا مضر است باید از مصرف انگور و خرمالو در این بیماران پرهیز کرد.

وی در پایان گفت: مصرف دمنوش‌هایی شامل پونه، پونه کوهی، بادرنج بویه، اسطوخودوس، آویشن، گل گاوزبان هر روز تا یک هفته برای درمان آنفلوآنزا مفید است.

ویتامین C خاصیت بالای ضدویروسی دارد و بهترین ویتامین و ماده غذایی برای درمان آنفلوآنزا است. میوه‌ها، سبزی‌ها و مواد غذای که حای مقادیر بسیاری از این ویتامین هستند برای درمان آنفولانزا مفیدند.

منبع:yjc
کد خبر ac35449cf9b34f62833f146b187f34cd

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =