در حالي كه در دو سه هفته اخير و بعد از انتشار خبر استفاده از روغن پالم در محصولات لبني، شاهد افزايش قيمت لبنيات بوده‌ايم، اما دبير انجمن صنايع لبني تاكيد كرد كه نرخ محصولات لبني در بازار تغيير نكرده و با توجه به قيمت‌هايي كه ماه گذشته مصوب شد، فروخته مي‌شود.

رضا باكري در گفت‌وگو با خبرنگار تراز با اشاره به وضعيت قيمت صنايع لبني، اظهار داشت: با توجه به صحبت‌هايي كه به تازگي با سازمان حمايت از مصرف‌كنندگان داشته‌ايم، قيمت سراسري صنايع لبني براساس رشد ۱۵درصدي يك‌ماه قبل اعلام خواهد شد.
وي افزود: نرخ محصولات لبني در بازار تغيير نكرده و با توجه به قيمت‌هايي كه ماه گذشته مصوب شد، فروخته مي‌شود.
دبير انجمن صنايع لبني تصريح كرد: فقط تعدادي شركت نرخ توليدات خود را بالا بردند كه با توجه به صحبت‌هايي كه با آن‌ها صورت گرفته، قيمت‌هاي خود را قرار شده به قيمت‌هاي قبل باز گردانند.
باكري عنوان كرد: از صنايع لبني خواسته‌ايم كه برآوردهاي خود را از قيمت‌ها اعلام كنند تا در سازمان حمايت از مصرف‌كنندگان، اين قيمت‌ها را بررسي كنيم.
وي با بيان اين‌كه احتمالا در اين هفته قيمت محصولات لبني را اعلام خواهيم كرد، خاطرنشان كرد: محاسباتي كه ما خواهيم داشت، با توجه به رشد ۱۵درصدي قيمت محصولات لبني در اول تير ماه امسال خواهد بود و ما رشد قيمتي نخواهيم داشت.
رييس انجمن صنايع لبني اظهار داشت: ما روي فعاليت تمام صنايع نظارت داريم و جلوي هر گونه رشد قيمتي را خواهيم گرفت.
کد خبر c77b4898382342739738021ff7687441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =