نماهنگی از بیانات مقام معظم رهبری در خصوص وابستگی اقتصاد به نفت را با عنوان "اقتصاد امن" ببینید. 

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کانال تلگرامی دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای نماهنگی از بیانات ایشان در خصوص امنیت اقتصادی و لزوم عدم وابستگی اقتصاد به نفت را با عنوان "اقتصاد امن" منتشر کرده است.

امن بودن اقتصاد مسئله‌ای بود که رهبر انقلاب اسلامی در سخنرانی دانشگاه افسری امام علی (ع) در آبان ماه امسال بیان کردند. ایشان در این بیانات با تأکید بر اینکه در شرایط کنونی مهم‌ترین مسئله‌ی کشور، موضوع اقتصاد و معیشت مردم است، ابراز داشتند که اقتصاد کشور نیز باید امن باشد یعنی بنای اقتصاد کشور باید یک بنیان امنی باشد.

ایشان بنیان اقتصادی کشور را به‌دلیل وابسته بودن به درآمد نفت، ناامن خواندند و تأکید کردند: وابستگی اقتصاد به نفت، یک مشکل تاریخی و بجامانده از دوران قبل از انقلاب است و همین موضوع موجب شده است که ما در دورانهای مختلف در زمینه‌ی فروش نفت و درآمد حاصل از آن، دغدغه داشته باشیم.

رهبر انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه تا وقتی اقتصاد کشور از نفت فاصله نگیرد، بنیان صحیح و امنی به‌وجود نخواهد آمد، خاطرنشان کردند: بیان این موضوع اقتصادی در این محیط نظامی، برای نشان دادن اهمیّت امنیّت در همه‌ی بخشها است.


کد خبر c95663062a2b4e8e8692a566fc522cd6

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =