کشاورزی> در راستای اجرای مفاد تبصره ۳ ماده ۲ قانون افزایش بهره وری بخش کشاورزی و منابع طبیعی، تعرفه های خدمات فنی و مهندسی کشاورزی بخش غیردولتی در سال ۱۳۹۵ اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور، این تعرفه ها در ۹ زیر بخش آموزش، ترویج و تحقیقات کشاورزی، جنگل ها، مراتع و آبخیزداری، حفظ نباتات، شیلات، تولیدات دامی، تولیدات امور باغی، تولیدات امور زراعی، مکانیزاسیون و صدور، تمدید و بهره برداری واحدهای تولیدی و خدماتی در اردیبهشت ماه سال جاری توسط سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی کشور جهت اجرا به سازمان استان ها اعلام شد.

بنا براین گزارش، سازمان با تشکیل کمیته ای دائمی با حضور نمایندگان موسسه پژوهش های برنامه ریزی اقتصاد کشاورزی و توسعه روستایی، معاونت برنامه ریزی و اقتصادی، سازمان تحقیقات اموزش و ترویج کشاورزی، مرکز نوسازی و تحول اداری، نظام صنفی کشاورزی و مجمع ملی خبرگان کشاورزی، و با هماهنگی انجام گرفته با سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان ها و همچنین نمایندگان تام الاختیار سازمان ها و معاونت های تخصصی وزارت جهاد کشاورزی اقدام به تدوین مجموعه "تعرفه های خدمات فنی مهندسی کشاورزی بخش غیردولتی” نمود.

براین اساس، این تعرفه ها با هدف ایجاد وحدت رویه و تعیین مبنا و معیاری برای فعالان (اشخاص حقیقی و حقوقی) غیردولتی این بخش است تا بتوانند به استناد آن در ازای ارائه خدمات خود حق الزحمه مشخص شده را دریافت نمایند.

کمیته دائمی تدوین تعرفه در سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان ها آماده دریافت پیشنهادات و نقطه نظرات همه متخصصان و فعالان بخش کشاورزی است.

برای دریافت فایل تعرفه ها  کلیک کنید.



منبع:ایانا
کد خبر d38971096ec74b1fae7846450ea3a953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • تبریزی ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۹
    0 0
    این فایل تعرفه مشکل داره؟