صنایع غذایی> سید محمدرضا بنی طبا، سخنگوی انجمن صنایع فرآورده های لبنی در گفت و گو با رادیو تهران با اشاره به کلیپ اخیری که در فضای مجازی منتشر شده است گفت: صنعت لبنیات از نظارت شهروندان و مصرف کنندگان استقبال می کند و تا جایی که اطلاع دارم مسئولان شرکت کاله به دنبال تقدیر و قدردانی از شهروندی هستند که مسئولانه تخلف رخ داده را اطلاع رسانی کرد.


وی گفت: از اعترافات متخلفان و توضیحاتی که پلیس منتشر کرده کاملا مشخص است که این محصولات ضایعاتی بوده و در هیچ فروشگاهی عرضه نشده است.

بنی طبا افزود: نیت و انگیزه متخلفان در واقع «زدن جیب شرکت کاله» بوده و شاکی اصلی این تخلف شرکت کاله است.

سخنگوی انجمن صنایع فرآورده های لبنی خاطرنشان کرد: با وجود اینکه در صنایع غذایی از جمله صنعت لبنیات پیشرفت ها چشمگیر و نظارت ها دقیق است اما مشکل اصلی در صنعت غذا و از جمله صنعت لبنیات در حوزه صنعت پخش و توزیع است. در واقع ویزیتورها و خرده فروشان آموزش های لازم را برای پاسداری از سلامت محصول ندیده اند.

وی ضمن استقبال از نظارت شهروندان و مصرف کنندگان تاکید کرد: محصولاتی که در فروشگاه ها عرضه می شود کاملا سالم و استاندارد بوده و آنچه اتفاق افتاده با هدف سودجویی از شرکت کاله بوده و نه با هدف عرضه کالای غیر سالم به مصرف کنندگان.
کد خبر ddbc0a30a609464989845289f0fdf804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =