هفتمين نمايشگاه ملي تخصصي نهاده ها (كود، سم، بذر) تجهيزات آبياري و گلخانه و ماشين های كشاورزي موسوم به "نمايشگاه تكنولوژي زير ساخت هاي كشاورزي" از 22 تا 25 مهر ماه جاري در محل نمايشگاه هاي بين المللي استان البرز برگزار می شود.

در اين نمايشگاه بالغ بر 100 شركت سازنده، توليد كننده، واردكننده تجهيزات آبياري، كود، سم، بذر و تعدادي از شركت هاي مطرح در عرصه ساخت ماشين هاي كشاورزي از جمله تراكتورسازي ايران  حضور فعال دارند.

اين نمايشگاه امسال با شعار افزايش ضريب بهره گيري از آب كشاورزي، حفظ محيط زيست و افزايش بهره وري با استفاده مناسب از كود و سم، بهترين بذرها و كاربرد تكنولوژي های برتر در آبياري تحت فشار در مراحل توليد محصولات كشاورزي؛ كار خود را دنبال مي كند.

گفتني است كه  حدود 70 درصد پروژه هاي آبياري تحت فشار اجرا شده در مزارع و باغات كشاورزي كشور تاكنون توسط همين تعداد غرفه گذاران حاضر در نمايشگاه اجرا شده است، لذا نمايشگاه در اين زمينه و به لحاظ تنوع شيوه هاي آبياري تحت فشار و مدرن همچنين امكانات آبرساني از ظرفيت قابل ملاحظه اي برخوردار است.

شركتهاي غرفه گذار در نمايشگاه از 27 استان كشور براي رقابتي در سطح ملي و منطقه اي به استان البرز شهرستان كرج سفر كرده اند.

اين نمايشگاه به دليل اهميت و جايگاه ويژه اش در عرصه كشاورزي بازديدكنندگاني از ميان كشاورزان عمده و نمونه 32 استان كشور دارد و مورد توجه مسئولان و مقامات دولتي، كارشناسان و متخصصان و اعضاي كميسيون كشاورزي مجلس مي باشد.

ساعت بازديد نمايشگاه از 10 صبع تا 5 بعداز ظهر مي باشد.
کد خبر e83c7362f351477e8d860b5a552be3ef

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =