صنایع غذایی> سازمان تعزیرات حکومتی در بخشنامه‌ای از وزارت جهاد کشاورزی خواست فورا لیست تمام واردکنندگان و دارندگان شکر و همچنین موجودی انبارها را به این سازمان اعلام کند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان تعزیرات حکومتی، سازمان تعزیرات حکومتی در بخشنامه ای برخورد قاطع و فوری با عوامل احتکار و بی نظمی در بی ثباتی عرضه شکر را خواستار شد.

متن بخشنامه این سازمان خطاب به مدیران کل تعزیرات حکومتی در سراسر کشور به شرح ذیل است:

با توجه به نوسانات در توزیع، عرضه و قیمت شکر در روزهای اخیر مقرر شد در راستای ساماندهی و تنظیم بازار، تمام واردکنندگان، مسئولین کارخانجات و بنگاه‌های تولیدی، تصفیه و عرضه شکر، کالای مذکور را قیمت مصوب بدون هرگونه محدودیتی در سازمان بورس عرضه کنند و همچنین وزارت جهاد کشاوری به عنوان متولی امر ضمن اعمال نظارت موثر بر روند واردات و عرضه شکر توسط کارخانجات و شبکه‌های توزیع موظف به اعلام فوری لیست و مشخصات تمام دارندگان و واردکنندگان شکر و نیز موجودی کل انبارها و میزان خرید واردکنندگان به سازمان تعزیرات حکومتی می باشند.

بدیهی است در صورت خودداری فعالان اقتصادی در این زمینه و احراز هرگونه تخلف، شعب تعزیرات حکومتی موظف به برخورد فوری و قاطع با عوامل احتکار و بی نظمی در عرضه و بی ثباتی بهای این کالا می باشند.
کد خبر ed6b3cc500e84fbf939a48e8dce8adf5

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • reza ۲۱:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۵/۱۳
    0 0
    هر بلایی بر سر ما بیاید از بیسوادی ما هست، آخه شکر وارداتی با این 70% افزایش نرخ جهانی رو با هزینه حمل و نقل حساب کنن ببینن میشه 3400 یا خیر؟ چرا دروغ تحویل مردم میدهید و قیمت را 2520 اعلام میکنید مگر مردم ابله هستن؟ قیمت مصوب رو بکنید 2900-3000 تومن که اینها هم علاقه به عرضه داشته باشند، وگرنه دو ماه هست داریم میگیم اقاجون نکنید اینکارو و دروغ تحویل مردم ندهید که وضع بدتر میشه... گوش ندادید الان صحبت بالای 4000 مطرح هست ، یعنی کلا دارین به ضرر مردم کار میکنید، به جای فکر کردن و قیمت درست اعلام کردن فقط و فقط یا دارین دروغ تحویل مردم میدین یا تقصیر رو به گردن این و اون میندازین یا دارین تهدید میکنین ، درست عمل کنید اقا درست... درست میدونی یعنی چی؟ یعنی مردم رو بچه فرض نکنید یک قیمت رو هر چه سریعتر اعلام کنید تا وضعیت بدتر نشه بزنید 3000 تومن بهتر از 4-5 هزار تومن هست