صنایع غذایی> اقتصاد غذا – مدیرعامل شرکت صنعتی بهشهر(روغن لادن) به عنوان بزرگترین تولیدکننده روغن نباتی ایران در نامه ای به رییس اداره نظارت بر ناشران بورسی در خصوص اخذ ما به التفاوت از واردات روغن خام  و تاثیر آن در صنعت روغن نباتی شفاف سازی کرد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا «فود پرس»، در متن نامه محمود شه رضایی مدیر عامل شرکت صنعتی بهشهر خطاب به  علی بیک زاده رییس اداره نظارت بر ناشران بورسی آمده است: تفاوت بهای دانه پرداختی در بخشی از سال 94 صرفا جهت دانه های سال 1394 بوده است و آخرین مرحله برداشت دانه های سال جاری تقریبا به اتمام رسیده است.لذا ادامه روند پرداخت تفاوت بهای دانه در سال آینده به مبلغ 1500 ریال برای هر کیلوگرم منوط به تصمیم گیری مجدد انجمن صنفی می باشد و در حال حاضر انجمن صنفی هیچ گونه تمایلی نسبت به قبول مسئولیت مذکور ندارد.

همچنین در بخش دیگری از این نامه مدیر عامل بزرگترین شرکت تولید کننده روغن نباتی ایران آورده است: نظر به افزایش نرخ روغن خام در ماه های اخیر، در صورتیکه چنین عوارضی برای روغن خام وضع گردد قطعا افزایش نرخ نیز به تصویب خواهد رسید. این شرکت تفاوت نرخ دانه و افزایش نرخ محصولات را در بودجه سال آینده لحاظ ننموده است زیرا هر دو موضوع در ابهام می باشد.


کد خبر f5e650525b934895ba7d278cdf173028

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • حاجی ابراهیم ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۰۲
    0 0
    با سلام و احترام لطفا شماره تماس یا شماره واتساپ مدیر فروش محصولات لادن برایمان ارسال بفرمایید. ما به دنبال خرید محصولات شما هستیم. سپاسگزارم از همکاری شما