صنایع غذایی> اقتصاد غذا - مجمع عمومی عادی سالانه کانون انجمنهای صنایع غذایی به منظور تعیین اعضای هیات مدیره و با حضور نماینده رسمی اتاق بازرگانی، صنایع ، معادن و کشاورزی برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا «فودپرس» در این جلسه  پس از شمارش آرا اعضای هیات مدیره  و بازرس به شرح زیر برگزیده شدند:

اعضای اصلی هیات مدیره:
عباس رجایی
سید محمدرضا مرتضوی
کاوه زرگران
امیرهوشنگ بیرشک
پیمان فروهر
رضا باکری
فرهاد آگاهی
سهراب کارگر
احمد آزاد مرد

اعضای علی البدل هیات مدیره:
فرزاد طلاکش
مجید پارسایی

بازرس اصلی:
علیرضا مروت پور

بازرس علی البدل:
محسن لزومیان

در این انتخابات حضور عباس رجایی نماینده سابق و رییس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی که به عنوان منصوب محمود حجتی وزیر جهاد کشاورزی در تاریخ 24 مهرماه 97 ( کمتر از یک ماه قبل) به عنوان عضو هیات مدیره و مدیر عامل شرکت مادر تخصصی خدمات کشاورزی فعالیت می کند در لیست اعضای منتخب هیات مدیره نکته ای جالب و احتمالا بحث برانگیز خواهد بود. حال باید دید کانون صنایع غذایی که طی سالهای اخیر محافظه کار تر شده و عملا با سیاستهای دولت یازدهم و دوازدهم همراهی کرده است آیا تشکلی دولتی یا نزدیک به دولت خواهد شد و یا اینکه به روال سالهای نه چندان دور مستقل و متشکل از نمایندگان واقعی بخش خصوصی خواهد ماند؟

کد خبر f6026f2736f549c598d1101aeecffb59

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • دكتر پرويز جهانگيري ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۷/۰۸/۲۳
    0 3
    اميدوارم كه با حضور نماينده دولت در كانون تصميمات مسئولين محترم دولتي با انتقال درست اطلاعات از طريق كانون موجب تصميم گيريهاي درست در بخشهاي دولتي بگردد