صنایع غذایی > اقتصاد غذا - در روز ملی صادرات، بالاترین نشان صادراتی کشور با دستان دکتر روحانی بر سینه یونس ژائله کار آفرین برتر و صادر کننده ممتاز صنعت  غذایی  کشور جای گرفت و از ایشان تجلیل گردید.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا«فودپرس»، گروه صنایع غذایی شیرین عسل، در روز ملی صادرات که با حضور رئیس جمهوری محترم وزرای محترم صنعت، معدن و تجارت، جهاد کشاورزی و نایب رییس محترم مجلس شورای اسلامی و جمع کثیری از مسئولان دولتی، مجلس شورای اسلامی و بیش از 2000 نفر از فعالان حوزه صادرات و تولیدکنندگان و صاحبنظران حوزه اقتصادی برگزار شد. 
 یونس ژائله بیانگذار و رئیس هیات مدیره گروه صنایع غذایی شیرین عسل به عنوان صادر کننده ممتاز صنایع غذایی بخش شیرینی و شکلات با اهدای نشان و مدال افتخار از سوی رییس جمهوری محترم تجلیل شد.

گروه صنایع غذایی شیرین عسل  برای چندمین سال است که در بخش شیرینی و شکلات صادرکننده نمونه و ممتاز انتخاب و معرفی می شود. 

گروه صنایع غذایی شیرین عسل  که در سال های  قبل نیز موفق به کسب عنوان صادر کننده نمونه ملی و صادرکننده ممتاز کشور شده، امسال نیز با صادرات به بیش از 60 کشور جهان و عملکرد خوب در صادرات محصولات غذایی توانسته در جایگاه صادرکننده ممتاز ملی در صنعت شیرینی و شکلات کشور قرار گیرد.

این گروه از سال 1371 در شهر فعالیت خود را آغازنمود و هم اکنون به عنوان پیشرو در صنعت شیرینی و شکلات و مواد غذایی و یکی از بهترین تولید کنندگان انواع شیرینی وشکلات و پیشگام در صادرات هم راستا با برخورداری در تکنولوژی و استانداردهای روز دنیا به شمار می رود.

گروه صنایع شیرین عسل با شعار از مزرعه تا قفسه کوشیده است از نظر کیفیت و قیمت سبد کالایی متنوع و رقابتی را بر سر سفره های مردم کشور عزیزمان فراهم آورد و در راستای حصول اهداف عالیه خود مبنی بر تولید وعرضه محصولاتی با کیفیت برتر و به منظور جلب رضایت مشتریان و کسب سهم بیشتری از بازار داخل و خارج از کشور و بهره گیری از نیروی انسانی ماهر و تجهیزات پیشرفته، موفق گردیده است با پیاده سازی سیستم مدیریت بر اساس استاندارد سیستم مدیریت کیفیت یکپارچه، گامی اساسی و پویا را در این حوزه از صنعت کشور بردارد.

در بازارهای صادراتی نیز محصولات شیرین عسل نماینده شایسته ای برای معرفی محصولات با کیفیت ساخت ایران محسوب می گردد.


کد خبر fcdcd1d0edde405b850c07df3a1b7574

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =