شرکت نستله اعلام کرد که کمپین تبلیغاتی جهانی خود را بار دیگر با عنوان «نستله؛ زندگی سالم» آغاز کرده که این کمپین با هدف اعتبار بیشتر به رهبری این برند و الهام بخشیدن به آینده‌ای سالم و روشن‌تر آغاز شده که این شعار، با کیفیت آب سالم این برند، پشتیبانی می‌شود.

 مسئولان کمپانی نستله می‌گویند کمپین تبلیغاتی جهانی که در شبکه‌های مجازی و همچنین تلویزیون‌های دیجیتالی ایالات متحده آمریکا شروع شده، ابتکار بزرگی برای اطلاع‌رسانی برند نستله و همچنین ترویج اهمیت آب در زندگی مردم است.

این کمپین ابتدا در تلویزیون‌های مناطق بزرگ آمریکا آغاز خواهد شد و در نهایت تمام تلویزیون‌های محلی و منطقه‌ای ایالات متحده را تحت پوشش قرار خواهد داد.

آنگونه که مدیران کمپین گفته‌اند، نشان دادن بسته‌بندی جدید نستله و خلاقیت در استفاده از بطری‌های چندکاره و دلایل آن (از جمله اهمیت آب و تاکید بر استفاده از آب سالم) آن از بخش‌های کمپین است که با پخش فیلم‌های تبلیغاتی در وبسایت‌ها، رسانه‌های دیجیتال و شبکه‌های اجتماعی انجام خواهد شد.

آنتونیو اسکیتو معاون اجرایی و مدیر بازاریابی نستله واترز در شمال آمریکا می‌گوید «کمپین جدید ما بسیار الهام‌بخش است و توانایی ارتباط جدی با والدین در مورد اهمیت آب پاک و خالص را دارد.»

او همچنین با بیان اینکه «در طول تقریبا دو دهه، نستله واترز رهبر صنعت آب آشامیدنی بسته‌بندی شده و به یک برند برجسته جهانی تبدیل شده» گفته است: «برای حفظ این جایگاه باید تلاش کرد و اکنون ما فرصت داریم تا هدف این برند را به گونه‌ای بیان کنیم که الهام‌بخش والدین و بزرگسالان برای انتخاب آب باکیفیت و آینده‌ای پر از امکانات باشد»

تحقیقات انجام شده توسط نستله واترز نشان داده است که مصرف کنندگان درک ارتباط بین آب، کیفیت، سلامت و محیط زیست را درک می‌کنند. این تحقیق همچنین نشان داده است که فرصتی برای بالا بردن آگاهی مردم از هدف برند نستله وجود دارد که در کمپین جدید به آن توجه خواهد شد بنابراین تصویرسازی و گرافیک بسیار قوی از هدف نستله برای مخاطبان نمایش داده خواهد شد.

این کمپین تلاش می‌کند پیام‌آور زندگی سالم باشد و در حقیقت پیام نستله تلاشی برای نشان دادن اهمیت مصرف آب باکیفیت و کمک به داشتن آینده‌ای روشن‌تر است.

مسئولان کمپین نستله گفته‌اند تلاش آنها برای بالاتر بردن کیفیت آب آشامیدنی است چراکه آنها با استفاده از فرایند ۱۲ مرحله‌ای کیفی، به استانداردهای بالاتری برای آب آشامیدنی رسیده‌اند تا در نهایت این اهداف دنبال شود:

الف)‌ تحریک ذائقه مصرف کنندگان با توجه به علایق آنها
ب) آموزش به مصرف کنندگان در مورد مزایای هیدراتاسیون در بدن
پ) تشویق مصرف آب آشامیدنی سالم به عنوان بخشی از یک شیوه زندگی سالم
ت) تلاش برای کمک به بهبود جمع آوری بطری‌های قابل بازیافت

شرکت Labs Label به عنوان تنها سیستم گواهی استاندارد استاندارد ایالات متحده که به مصرف‌کنندگان در مورد نحوه بازیافت ظروف غذا ونوشسدنی اطلاعات می‌دهد، می‌گوید: تمام بطری‌های نستله می‌توانند بازیافت شوند. ضمن اینکه، نستله از سال ۲۰۰۵ میزان پلاستیکی PET در بطری‌های نیم لیتری نستله را از ۴۰ درصد کاهش داده است.

آندریوس داپکوس معاون مدیرعامل و مدیر نستله در شمال آمریکا گفته است: «امروز نیاز به آب برای منافع بدن و جهان به رسمیت شناخته شده است و ما نقش خود را در کمک به احترام به این منابع گرانبها در نظر می‌گیریم، به همین دلیل ما آب سالم و خالص نستله را در بسته‌بندی‌های مختلف ارائه می‌دهیم تا مصرف‌کنندگان این منبع گرانبها و ضروری  رادر هر زمان و هر مکان بتوانند انتخاب کنند، در یک کلام تفکر ما مدیریت آب است.

منبع: bevindustry

نوش آنلاین

کد خبر fce5f911a20d4c6c86f98fe45f02da64

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 7 =