مواد غذایی> معاون شرکت پشتیبانی امور دام گفت: در صدد این هستیم که با گرفتن مصوبه ستاد تنظیم بازار، قیمت مرغ منجمد را از ۵ هزار و ۵۰۰ تومان فعلی به ۵ هزار و ۱۰۰ تومان کاهش دهیم.

عباس والوزی  اظهار کرد: شرکت پشتیبانی امور دام برای اینکه قیمت مرغ در روزهای پایانی سال کنترل شود، توزیع مرغ منجمد خود را آغاز کرده است که این مرغ به صورت عمده در دانشگاه‌ها، ادارات، واحد‌های نظامی و ... توزیع می‌شود.

وی افزود: این مرغ در اختیار خرده فروشی ها نیز قرار می‌گیرد و امسال برای اینکه دسترسی مردم به این محصول راحت تر باشد در فروشگاه های زنجیره ای نیز عرضه می‌شود.

توافق برای توزیع مرغ منجمد دولتی در میادین میوه

معاون بازرگانی داخلی  شرکت پشتیبانی امور دام ادامه داد: این مرغ به موازات مرغ گرم به فروش می‌رسد و در فروشگاه‌های تعاون روستایی و رفاه در دسترس است و بر اساس مذاکراتی که با میادین میوه و ترباره انجام شده این محصول به زودی در این مراکز نیز به فروش می رسد.

وی خاطر نشان کرد: تا پایان سال هرمقداری از این محصول در بازار اعلام نیاز شود، از طرف ما توزیع می شود و ما محدودیتی درعرضه نداریم.

والوزی تصریح کرد: تاریخ مصرف این محصولات حداقل 4 تا 5 ماه است و مشکلی در خصوص تاریخ مصرف آنها وجود ندارد.

وی با اشاره اینکه اکنون هرکیلوگرم مرغ منجمد دولتی 5 هزار و 500 تومان به فروش می رسد گفت:  به دنبال این هستیم که با گرفتن مجوز های لازم از ستاد تنظیم بازار و دستگاه های ذی ربط، قیمت این محصول را به 5 هزار و 100 تومان کاهش دهیم.

منبع:تسنیم
کد خبر fef0a2f2cbba4a67a61508478a3507b2

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =