فود پرس - همزمان با برگزاری چهارمین همایش ملی تکریم کارآفرینان نمونه کشور که با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مشاور رییس‌جمهور در امور فرهنگی، نایب‌رییس مجلس شورای اسلامی، معاون امور فرهنگی و اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی، مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی و جمعی از کارآفرینان کشور در سالن اصلی سازمان حج و زیارت برگزار شد، مرتضی سلطانی، رییس هیأت مدیره گروه توسعه صنعتی و پژوهشی زر بعنوان کارآفرین نمونه سازمان تأمین اجتماعی انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی گروه توسعه صنعتی و پژوهشی زر، سلطانی پس از دریافت لوح و تقدير نامه كارآفرينان نمونه سازمان تامين اجتماعي در مورد وضعيت فعلي توليد گفت: واقعيت اين است كه تحريم‌ها مشكلات زيادي را براي كالاهاي صادراتي به وجود آورده اما با اين حال و با هر سختي كه وجود دارد سعي مي‌كنيم تا همانند گذشته بازارهاي هدف را حفظ كنيم.
صادرکننده ممتاز ملی افزود: برگزاري اين‌گونه همايش‌ها باعث دلگرمي فعالان اقتصادي مي‌شود، اما شاید مهمتر از اینگونه مراسم، تلاش و جدیت دولت در تسهیل امر تولید به عنوان نیروی محرکه اقتصاد و رفاه اجتماعی باشد. مسلماً جامعه تولید در جهت بهبود فضای کسبو کار که هدف نهایی آن توسعه پایدار تأمین اجتماعی است، در کنار دولت بوده و خواهد بود.
 اين كارآفرين نمونه اظهاركرد: درهمه جاي دنيا سهم حاشيه نسبت به متن 5 به 95 است اما در ايران بر عكس است به همين دليل حاشيه دست از سر توليد و توليدكننده ايراني برنمي‌دارد. اين درحالي است كه فضا براي كار زياد است و پتانسيل‌هاي فراواني وجود دارد كه ساير كشورها از كالاهاي ايراني استفاده كنند اما دست‌اندازهايي وجود دارد كه باعث شده كشورهاي ديگر جاي ايران را در بازارهاي صادراتي بگيرند.
سلطانی تصريح كرد: دولت در اقدامي غير‌منتظره و بدون مشورت با بخش‌خصوصي اقدام به اعلام نرخ خريد تضميني گندم كرده به همين دليل ما با مشكلاتي مواجه شده‌ايم هرچند براي جبران اين اتفاق دست به دامن گندم‌هاي وارداتي شديم اما دولت هم بايد در اين شرايط كه توليدكننده‌ها با سختي كار مي‌كنند چاله ديگري جلوي راه‌هشان قرار ندهد و  بيش از اين شرايط را سخت نكند.
کد خبر تقدیر از مرتضی سلطانی در چهارمین همایش ملی تکریم از کارآفرینان برتر کشور

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =