فود پرس - مرتضی سلطانی،رییس هیات مدیره گروه صنعتی زر تندیس واحد نمونه صنعت ایران را از حسن روحانی رییس جمهور دریافت کرد.

مراسم گرامی داشت روز صنعت و معدن با حضور رئیس جمهور، وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از تلاشگران عرصه صنعت در سالن اجلاس سران اسلامی در تهران برگزار و از مرتضی سلطانی به عنوان بنیان گذار گروه توسعه صنعتی و پژوهشی زر تجلیل شد.
بر اساس این گزارش، همزمان با روز صنعت معدن و تجارت، مراسمی با حضور حجت الاسلام حسن روحانی، رئیس جمهور، مهندس نعمت زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت و جمعی از تلاشگران عرصه صنعت و تشکل های صنعتی و معدنی، در سالن اجلاس سران اسلامی برگزار و از مرتضی سلطانی، کارآفرین نمونه ایران به واسطه خدمات ارزنده وی به تولید و صنعت کشور و بنیان گذاری گروه توسعه صنعتی و پژوهشی زر (زرماکارون) تجلیل شد.
لازم به ذکر است که پس از تقدیر از برگزیدگان واحدهای  صنعتی نمونه، حسن روحانی طی سخنانی از  اهتمام دولت برای شکست رکود و مهار تورم خطاب به سرمایه گذاران خبر داده و اطمینان داد که دوران رکود سال های 84 تا 92 دیگر در ایران تکرار نمی شود.
کد خبر تقدیر رییس جمهور از مرتضی سلطانی به عنوان صنعتگر نمونه

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سعد اصغری ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۲۵
    0 0
    سلام اقا مرتضی سلطانی شما زمانی رفتید پیش یکی از بزرگان زرند زمینی بشما اهدا شد.من هم الان ساید با چنین امکانی مثل شما دست بر زانو بلند شوم 09122345404ا