۰ نفر
۲۳ تیر ۱۳۹۳ - ۱۵:۲۵
وزارت صنعت، معدن و تجارت و همچنین سازمان محیط زیست اعلام کرده اند که با صنایع آلاینده برخورد جدی صورت می دهند.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين، برخی شکایت های اهالی شهرک های صنعتی نشان می دهد صنایع آلاینده به فعالیت های خود ادامه می دهند. براساس نامه اعتراضی که از سوی کارخانه های شهرک صنعتی شکوهیه قم به خبرآنلاین رسیده، کارخانه های ذوب باطری در این منطقه حضور جدی دارند. دود حاصل از فعالیت این کارخانه ها حاوی سرب است و از این نظر تنفس آن برای کارگران صنعتی و همچنین صنایع دیگر حاضر در منطقه خطرآفرین ارزیابی شده است..

نامه اعتراضی کارخانه های صنایع غذایی حاضر در منطقه شکوهیه به شرکت شهرک های صنعتی و همچنین سازمان محیط زیست نشان می دهد که شرکت های صنعتی صنایع غذایی حاضر در این شهرک صنعتی خواهان رسیدگی شرکت شهرک های صنعتی به این موضوع شده اند ولی شرکت شهرک های صنعتی تاکنون واکنشی به این موضوع نشان نداده است.

دود آلوده به سرب براي کارگران صنعتي حاضر در اين شهرک ها خطرات بسياري را ايجاد مي کند. همچنين برخي صنايع غذايي حاضر در شهرک صنعتي نيز مدعي اند که شرکت شهرک هاي صنعتي بدون توجه به تقسيم بندي صنايع آنها را در کنار صنايع آلاينده قرار داده است. اثرات سرب موجود در دود اين کارخانه ها مي تواند به صنايع غذايي توليدي در اين شهرک منتقل شود. دراین منطقه کارخانه بسته بندی گوشت و انواع صنایع کیک و بیسکویت وجود دارد.
کد خبر خطرآلودگی به سرب در صنایع غذایی

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =