فود پرس - با حضور ساکنین محله نیاوران، هنرمندان و مسوولان، مجموعه رستوران های زنجیره ای بوم سیس، دومین شعبه خود را تحت عنوان بوم کباب  افتتاح کرد.

به گزارش فود پرس، مهندس سید امین ذکر گو، مدیر کارآفرین مجموعه رستوران های زنجیره ای «بوم سیس» در مراسم افتتاح  «بوم کباب»، از تصمیم مجموعه خود برای تاسیس شعبات مختلف در کارکردهای رستورانی متنوع خبر داد.
وی مهمترین سیاست بوم سیس را اهمیت به مشتری مداری و کنترل کیفی مداوم رستوران های زیر مجموعه دانست.
 این کارآفرین، آمادگی مجموعه رستوران های زنجیره ای بوم سیس را برای همکاری با سرمایه گذاران علاقمند به تاسیس شعبه  اعلام کرد.
مهندس ابراهیم جمیلی، عضو هیات رییسه اتاق بازرگانی و از میهمانان ویژه مراسم افتتاحیه شعبه نیاوران مجموعه رستوران های زنجیره ای بوم سیس نیز در خصوص این مجموعه رستورانی گفت: " با شناختی که از نحوه مدیریت و سیاست های مجموعه دارم، مطمئن هستم تا 5 سال آینده برند بوم ، یک برند شناخته شده در ایران و  طی 10 سال آینده به عنوان یکی از بزرگترین برند های رستورانی در خاورمیانه و  یک افتخار برای ایران تبدیل خواهد شد.”
قابل ذکر است شعبه نخست مجموعه رستوران های بوم سیس، تحت عنوان بوم فست فود در منطقه تهرانپارس مشغول به فعالیت است.

علاقمندان جهت اخذ نمایندگی می توانند با شماره تلفن 77299259 تماس حاصل کرده و یا به سایت www.boomfastfood.com مراجعه فرمایند.


آدرس بوم کباب: نیاوران بین جماران و پمپ بنزین، پلاک 167

آدرس بوم فست فود: تهرانپارس بین فلکه دوم و سوم

کد خبر رستوران های زنجیره ای بوم سیس در نیاوران هم شعبه زد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =