رستوران‌های زنجیره‌ای مک‌دونالد با آغاز جام جهانی 2014، ساندویچ‌های ویژه این جام را با نام‌هایی همچون برزیل‌برگر، مک‌ایتالیا و برگر مک‌فرانسه به بازار عرضه کرده است.

به گزارش خبرنگار بین‌الملل خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، در حالی که دو روزی از آغاز رقابت‌های جام جهانی می‌گذرد و اتفاق‌هایی مانند شکست سنگین قهرمان دوره قبل رقابت‌ها از هلند احیاء شده فن خال می‌گذرد و اذهان عمومی مردم درگیر هیجان‌های بزرگ‌ترین رویداد ورزشی دنیا بعد از المپیک است، محصولات زیادی برای صید مشتریان، طعم جام جهانی به خودشان گرفته‌اند. حالا بیشتر برندها و شرکت‌های تجاری از محصولات غذایی تا لوازم صوتی و تصویری به بهانه‌های مختلف مردم را ترغیب به خرید محصولاتشان می‌کنند تا آنها نیز از برگزاری پربیننده‌ترین رقابت ورزشی در جهان سود ببرند. بنابراین تعجبی ندارد، اگر رستوران معروف مک‌دونالد هم برای عقب نماندن از این بازار رقابتی، برگرهای مخصوص این رقابت‌ها را به بازار عرضه کند. آن هم به‌عنوان یکی از حامیان رسمی رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل.

رستوران مک‌دونالد، بزرگ‌ترین رستوران زنجیره‌ای در جهان است که بیش از 33 هزار شعبه در 119 کشور دارد. حالا مک‌دونالد 800 شعبه در کشور بزریل برپار کرده است و قرار است به افتخار حضور هفت تیم قدرتمند برزیل، اسپانیا، آرژانتین، فرانسه، آلمان، ایتالیا و ایالات متحده که در این رقابت‌ها حضور دارند هفت برگر مخصوص که با توجه به سلایق غذایی مردم این کشورها است. تولید کرده و رونمایی کند. هرکدام از این برگرها فقط در یک روز هفته سرو می‌شوند.


یکشنبه: مک‌برزیل شامل گوشت گاو آنگوس، سس مایونز، سرکه مخصوص برزیلی، کاهو و پنیر امنتال

دوشنبه: مک‌اسپانیا حاوی مرغ سوخاری با سس مایونز، روغن زیتون، پنیر بیکن تند، گوجه‌فرنگی و کاهو

سه‌شنبه: مک‌آلمان شامل گوشت دنده، سس خردل آلمانی، پیاز قرمز، ترشی و پنیر بیکن تند

چهارشنبه: برگر مک‌فرانسه حاوی مرغ سوخاری، پنیر خامه ذوب شده، پنیر پارمسان رنده‌شده، کاهو، گوجه‌فرنگی و پنیر امنتال

پنج‌شنبه: مک‌ایتالیا حاوی شامل گوشت، سس گوجه‌فرنگی، پنیر رنده‌شده پارمسان و پپرونی

جمعه: مک‌آرژانتین حاوی گوشت گاو آنگوس، سس مایونز چیمیکوری، کاهو، گوجه‌فرنگی، بیکن و پنیر چدار

شنبه: مک‌آمریکا حاوی گوشت گاو آنگوس، سس گوشت، پیاز ترد، ترشی، بیکن و پنیر چدار شنبه در دسترس است.


علاوه بر این، پای سیب‌های انگلیسی، قهوه ایتالیایی و سایر مخلفات و چاشنی‌هایی با تم جام جهانی در شعب مختلف مک‌دونالد عرضه می‌شود.

مک‌دونالد به‌عنوان رستوران رسمی جام جهانی برای حضور در این بازار جهانی 25 میلیون دلار سرمایه‌گذاری کرده است و قصد دارد مزه مسابقات بین‌المللی جام جهانی را به مشتریان پروپاقرصش و هواداران فوتبال در برزیل عرضه کند.

باید منتظر شروع رقابت‌های جام جهانی بود تا ببینیم مسافران این رقابت‌ها در طول دوره برگزاری جام جهانی، چقدر از خلاقیت مک‌دونالد استقبال می‌کنند؟












کد خبر ساندویچ‌های ویژه جام جهانی رونمایی شد

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =