۰ نفر
۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۹
تراز: معاون وزیر جهادکشاورزی از روند نزولی مصرف تخم‌مرغ در کشور خبر داد و گفت: در طول یک‌ماه و نیم گذشته که از سال جدید می‌گذرد، حدود ۳۶۰۰ تن تخم‌مرغ صادر کرده‌ایم.

حسن رکنی در گفت‌وگو با خبرنگار تراز در پاسخ به این پرسش که تولیدات تخم‌مرغ کشور در چه وضعیتی است، اظهار داشت: هم‌اکنون به‌دلیل مازاد تولیدی که در زمینه تخم‌مرغ در کشور داریم، همچنان اقدام به صادرات این محصول می‌کنیم.
وی افزود: در طول یک‌ماه و نیم گذشته که از سال جدید می‌گذرد، بیش از ۳۶۰۰ تن تخم‌مرغ صادر کرده‌ایم و به دلیل افت قیمتی که این کالا داشته است، در تلاش هستیم که این روند را ادامه دهیم.
معاون وزیر جهادکشاورزی با اشاره به روند نزولی مصرف تخم‌مرغ در کشور، اظهار داشت: ما امیدوار هستیم که با صادراتی که صورت می‌گیرد، شرایط تولید کشور بهبود پیدا کند.
رکنی تصریح کرد: هم‌اکنون صادرات محصولاتی همچون گوشت قرمز، روغن‌نباتی، کنجاله، سویا و دام سبک ممنوع است، در حالی که صادرات دام سنگین و تخم‌مرغ آزاد است.
وی تاکید کرد: ما انتظار داریم با افزایش صادراتی که خواهیم داشت، شرایط مطلوبی برای تولیدکنندگان کشور ایجاد شود و منابعی در اختیار آنها قرار گیرد.
کد خبر مردم دیگر تخم‌مرغ نمی‌خورند صادر می کنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =