مریم شعبان زاد- "گروه ایمپریال تییز" (Imperial Teas Group)  که توسط یک گروه کوچک اما متمرکز در سال 1994 میلادی تاسیس شد، در پی توسعه محصولات خود، به ثبت نام تجاری "هیونلی" (Heavenly) در ایران اقدام کرد تا نبض بازار ایران را نیز در دست بگیرد.


این کمپانی از زمان راه اندازی خط تولید محصولات خود رشد قابل ملاحظه ای را در بازار رقابتی صنعت چای داشته است تا جایی که به عنوان یکی از پیشتازان صنعت چای شناخته شده است و در حال حاضر محصولات خود را به بیش از 60 کشور دنیا صادر می کند.
استانداردهای دقیق کیفیت، تحویل به موقع، قیمت رقابتی و رضایت کامل مشتری از جمله ویژگی هایی است که توانسته است این نام تجاری را نسبت به نام های تجاری مشابه دیگر متمایز کند.
از جمله محصولاتی که توسط این کمپانی ارائه می شود می توان از چای، قهوه، کاکائو، شکر، نشاسته نخل خرما، نشاسته کاسار یا مانیوک نام برد. همچنین، گرد مخصوص شیرینی پزی یا پخت نان، خردل، نمک و انواع چاشنی از دیگر محصولاتی است که عرضه می شود.
گفتنی است چای سیاه، چای سبز و انواع چای های طعم دار از محصولاتی است که منحصرا با نام تجاری "هیونلی"  توسط این کمپانی وارد بازار خواهد شد و به زودی شاهد حضور آن در فروشگاه های ایرانی نیز خواهیم بود. 



کد خبر یکی از پیشتازان صنعت چای دنیا وارد ایران می شود

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 1
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فریدون قمی ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۲/۱۶
    0 0
    با عرض سلام خدمت خانم شعبان زاده سر کار خانم من پخش در استان مرکزی هستم و دنبال برندهای مختلف ایرانی و خارجی در استان متاسفانه این مواردی که ذکر کردین هیچکدوم طریقه تماس و برقراری رو قید نفرمودین میشه راهنمایی کنید شماره تماس ها رو هم بفرستین ممنون