دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت موضوع سلامت مردم برای ما از اهمیت برخوردار است که امروز شاهد آن هستیم که برخی از اخبار منتشر شده از این موضوع به جای بیان واقعیت‌ها مردم را ناامید می‌کند.


به گزارش خبرنگار قضایی خبرگزاری فارس، دادستان عمومی و  انقلاب تهران در بخش دیگری از سخنان خود به تشدید نظارتها در دستگاه قضایی آن هم در دور جدید ریاست آیت‌الله آملی لاریجانی اشاره کرد و گفت: دستگاه قضایی به لحاظ گستردگی جغرافیایی و تعداد شعبات و نوع اختیارات باید طبیعتاً زیر چتر نظارت باشد.

وی افزود: البته این نوع نظارت‌ها اندکی متفاوت است چون قضات از برخی اختیارات قانونی برخوردارند که البته این نظارت‌ها نمی‌تواند مانع از اختیاراتشان شود.

دادستان عمومی و انقلاب تهران افزود: ما در تهران بازدیدهای سرزده‌ دادستان از دادسراهای شهر را انجام دادیم به طوری که در دو ماه گذشته از نیمی از دادسراهای تهران بازدید سرزده انجام دادیم.

وی گفت: همچنین با تصویب ریاست قوه قضاییه معاونت جدیدی تحت عنوان معاونت نظارت به ریاست معاونت اول دادستان تهران تشکیل شده که هفته‌ای ۳ روز از دادسراهای تهران بازدید می‌کند.

جعفری دولت‌آبادی گفت: تهران پر از متخلف و حوادث زیاد است و دادستان نمی‌تواند یک ناظر صرف باشد بلکه باید بر همه جوانب و اتفاقات اشراف داشته باشد.

وی گفت: ما در بحث سلامت این روزها شاهد آن هستیم که مطالبی مطرح می‌شود که متأسفانه بیشتر از بیان واقعیت بیان ناامیدی است.

دادستان عمومی و انقلاب تهران گفت: امروز گزارش‌های مبنی بر ابتلا به سرطان و برخی بیماری‌ها از جمله افسردگی در رسانه‌ها منتشر می‌شود که موجی از بی‌اعتمادی در میان مردم رواج داده در حالی که میان واقعیت‌ها با ناامید کردن مردم تفاوت زیادی وجود دارد.

وی افزود: دادستان بر اصل توجه به سلامت مردم تأکید دارد و نمونه آن ورود به موضوع روغن‌های پالم بود که پرونده‌ای تشکیل شد و با برخی از متخلفان هم برخورد شد.

جعفری دولت‌آبادی گفت: ما منکر این نیستیم که در همه دنیا افسردگی وجود دارد اما هیچ کشوری اینگونه ملت خود را با انتشار چنین اخباری سرگردان نمی‌کند و به سلامت مردمش آسیب نمی‌زند.
کد خبر 00aae583a81f41c496ddc1d3ba2cb67b

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =