کشاورزی> مدیرعامل بانک سپه گفت این بانک با توجه به تجارب بدست آمده در خصوص راه اندازی سامانه های مهار آبهای مرزی و سامانه خرید و فروش آرد, هم اینک با راه اندازی سامانه سبوس گندم در نظام بانکی کشور دارای یک برند در راه اندازی سامانه های بخش کشاورزی است.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی بانک سپه، چقازردی در همایش مدیریتی سامانه نهاده دامی کشور(فاز اول سبوس گندم) و در جمع معاون وزیر جهادکشاورزی، مدیران کل و مدیران استانی این وزارتخانه و اعضای هیأت مدیره و کارکنان بانک سپه اظهارداشت: بانک سپه به سبب توفیقات متعدد در حوزه کشاورزی اعم از عاملیت خرید تضمینی گندم و برنج و عملیاتی کردن سامانه آرد، امروز امکان خدمتگزاری جدیدی را در حوزه نهاده های دامی پیدا کرده است.

وی با اشاره به ضرورت و مزایای این سامانه گفت: نگاه عموم مردم به بانکها انجام وظایف سنتی آنها از جمله قبول سپرده و اعطای تسهیلات، سرمایه گذاری و ارائه خدمات بانکی در حوزه حوالجات، ضمانتنامه و... است در حالی که انجام رسالتهای اجتماعی و وظایف حاکمیتی منجر به تفاوت بانکهای دولتی از دیگر بانکها شده است.

مدیرعامل بانک سپه گفت: بانک سپه نیز به پشتوانه 9 دهه تجربه خود، شبکه گسترده شعب مجهز، برخورداری از وجود مدیران و کارشناسان و نیروی انسانی مجرب و متخصص، اعتماد عمومی مردم به آن همواره به عنوان یک بازیگر حرفه ای در نظام بانکداری ایفای نقش کرده و در کنار ارائه خدمات به عموم مردم در بخشهای مختلف اقتصادی و در اجرای پروژ ه های زیربنایی عملکرد موفقی داشته است.

وی افزود: این بانک در راستای انجام رسالت های اجتماعی و وظایف حاکمیتی خود که منتج به افزایش بهره وری در کشور می شود، در آستانه سال جدید، توفیق ارائه خدمتی دیگر را یافته و آن مشارکت در طراحی و تولید سامانه نهاده های دامی و در فاز اول سبوس گندم است.

چقازردی با بیان اینکه در مناسبات و فعالیتهای اقتصادی , ذینفعان متعددی وجود دارند که نیازمند حلقه ای هستند که کنار هم قرار گیرند و سرعت، دقت، کنترل و اطمینان بخشی برای این فعالان ایجاد کند گفت: با توجه به تجربه 90 ساله و توان کارشناسی بانک سپه، چندسالی است که این بانک به طور جدی در این حوزه وارد شده و توفیقات فراوانی به دست آورده است.

مدیرعامل بانک سپه گفت: این بانک حدود 3 سال به صورت مستقیم عاملیت خرید تضمینی گندم را بر عهده داشت.

وی افزود: در ادامه این نوع همکاریها و نیز مذاکرات صورت گرفته، زمینه همکاریهای جدیدی به سبب کارنامه خوب بانک سپه در بخش کشاورزی فراهم شد. عملیاتی کردن سامانه آرد از حدود سه ماه پیش, از جمله این اقدامات بود که مورد رضایت ذی نفعان سامانه قرار گرفت.

چقازردی با تأکید بر اینکه بانک سپه در حوزه تولید سامانه های مربوط به حوزه کشاورزی به یک برند تبدیل شده ,گفت: بانک سپه با تولید, راه اندازی و یا مشارکت در ایجاد سامانه ها توفیق خدمت به جهاد کشاورزی که خود در خدمت بخش تولید و ارایه خدمت به فعالان این بخش است را کسب کرده است.

وی با تأکید بر اینکه خدمت کردن در جمهوری اسلامی عبادت و توفیق است، از سهمی که برای مشارکت بانک سپه در قالب این همکاری فراهم شده تقدیر و اظهار امیدواری کرد که این اقدامات توسعه یابد و به تدریج سایر نهاده های دامی نیز تحت پوشش این سامانه قرار گیرند.

چقازردی با بیان اینکه این افتخار بانک سپه است که در اوج ازدحام کاری پایان سال از انجام رسالتهای اجتماعی خود برای خدمت به ملت شریف ایران غافل نمانده, گفت: امیدوارم نتایج این نوع همکاریها، به توسعه اقتصادی کشور کمک کرده و موجبات آرامش و راحتی را برای همه ذینفعان این پروژه به دنبال داشته باشد.
کد خبر 01e7cc018795417c8709032cd324e7f8

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =