معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو از ارسال گزارش تخلفات صورت گرفته در خصوص افزودن غیرمجاز چربی گیاهی به فرآورده های لبنی به دادستان کل کشور و دادستان تهران در روز شنبه 8 شهریورماه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، رسول دیناروند افزود: این موضوع به تمام معاونتهای غذا و داروی استانهایی نیز که تولیدکنندگان متخلف در حوزه تحت پوشش آنها بوده اند، اعلام شده است که طبق روال با متخلفین برخورد و آنها را به دادگاه معرفی کنند.

 وی یادآور شد:  شکایت رسمی از متخلفین، توسط دانشگاههای علوم پزشکی صورت گرفته است که متخلفین را به دادگاه و تعزیرات حکومتی معرفی کرده اند تا طبق قانون با آنان برخورد شود و ما نیز در وزارت بهداشت گزارش تخلفات و اقدامات صورت گرفته در این خصوص را به دادستان کل کشور و دادستان تهران ارسال کرده ایم.
کد خبر 05eb7387531242eb99411c3578c501c1

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • کارشناس صنایع غذایی ۲۱:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    آقای معاون وزیر و رئیس سازمان غذا دارو طبق قانون روغن گیاهی پالم مانند سایر مواد اولیه غذایی برای ورود به کشور نیاز به مجوز سازمان غدا دارو دارد یعنی آن محموله 750هزار تنی که اخیر از گمرک ترخیص شد با مجوز آن سازمان بوده براستی این محموله کجا مصرف میشود ؟ حالا آنهائیکه این روغن را در لبنیات مصرف کردند شدند مقصر و محکوم و شما که مجوز ورود آن را صادر کرده اید و یا نظارت کافی نداشتید !!! یا چشم خود را روی تخلف بسته اید و بعد از افشا گری جناب وزیر به فکر مجازات متخلفین افتادید شدید بیگناه لطفا به مردم توضیح دهید که نتیجه شکایت وکلای مردم در دادگاه شعبه 15 از شما در ارتباط با نقض قانون مواد خوردنی آشامیدنی و به خطر انداختن سلامت جامعه چه شد ؟