غذا و تغذیه> مصرف یک قاشق از این ماده در کنار قهوه می‌تواند چربی‌های شما را حتی موثرتر از چربی سوز آب کند.

قهوه یکی از محبوب‌ترین نوشیدنی‌ها است. نوشیدن قهوه آثار بسیار مثبتی بر روی بدن می‌گذارد: داشتن قلبی سالم‌تر، کمک به جلوگیری از ابتلا به انواع بیماری‌ها مانند سرطان و بیماری‌های کبد، بیماری پارکینسون و دیابت نوع دو. قهوه همچنین می‌تواند در آب کردن چربی‌ها شما را یاری کند.

اما امروز قصد داریم نوعی از قهوه را به شما معرفی کنیم که کارکرد درمانی این نوشیدنی را چند برابر می‌کند. این نوشیدنی علاوه بر طعم خود می‌تواند به شما در سوزاندن چربی‌ها و سرعت بخشیدن به متابولیسم بدن کمک کند.

مواد مورد نیاز و دستور تهیه:
یک قاشق چایخوری دارچین،سه چهارم فنجان روغن نارگیل،نصف لیوان عسل، یک قاشق چایخوری کاکائو (اختیاری)تمام مواد فوق را درون یک ظرف ریخته و آن‌ها را هم بزنید تا ترکیبی یکدست شکل گیرد. سپس درب ظرف را بگذارید.

صبح روز بعد که خواستید که یک فنجان قهوه میل کنید، پس از آماده شدن قهوه و در حالی که هنوز گرم است، حدود یک یا دو قاشق چایخوری از ترکیب فوق را داخل قهوه ریخته و کمی هم بزنید؛ سپس آن را بنوشید.

خواص فوق‌العاده این قهوه ترکیبی مدیون مواد تشکیل دهنده آن است. دارچین به سوزاندن چربی شهرت دارد. روغن نارگیل نیز سرشار از تری گلیسیرید با زنجیره متوسط است. از طرف دیگر عسل طبیعی‌ترین و سالم‌ترین شیرین‌کننده‌ی قابل مصرف است. علاوه بر موارد فوق، کافئین سرعت متابولیسم را افزایش داده و می‌تواند انرژی برای بدن تامین کند.

این نوشیدنی می‌تواند حالت بدن شما را به حالت «چربی سوزی» تبدیل کند. در این حالت، چربی‌های بیشتری آب می‌شود و شما زیباتر به نظر می‌رسید.

منبع:شفاآنلاین
کد خبر 09e013d3e7f84c02ba379f423da6602d

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =