مواد غذایی> بازار سرمایه ایران، در روزهای پس از اجرایی شدن برجام و ورود به مرحله پساتحریم، بسیار گسترده، همه جانبه و خلاقانه خواهد بود و یکی از این زمینه های گسترده و بکر سرمایه گذاری در صنعت فست فود و فرانچایز های بین المللی و استاندارد است.

اخیرا، یکی از شرکت های سرمایه گذار در زمینه صنعت فرانچایز به نام «شرکت آفتاب و مهتاب پاریز» در سطح گسترده ای اقدام به ایجاد زیرساخت ها و شبکه های گسترده ای در زمینه فرانچایز صنعت فست فود در ایران کرده که به گفته کارشناسان، استانداردترین و بین المللی ترین شبکه ای است که تاکنون در سطح کشور ایجاد شده است.

این شرکت که مالک فرانچایز دو برند «مرغ کنتاکی» و «پیتزا هات»‌ (pizza hut) در ایران است، تمام استاندارد های شبکه سازی را با رعایت استاندارد های بین المللی این برند های جهانی انجام داده و تاکنون موفق به تاسیس، 35 شعبه استاندارد جهانی «مرغ کنتاکی» و 3 شعبه استاندارد «پیتزا هات» را در نقاط مختلف کشور شده است.

مهندس سید محمد امین امامی، قائم مقام مجموعه رستوران های زنجیره ای شرکت آفتاب و مهتاب پاریز با اشاره به این که سال آینده، یکی از امن ترین و سودآورترین زمینه های سرمایه گذاری در ایران، صنعت پرسود فرانچایز مواد غذایی است، اعلام کرد که از سرمایه گذارانی که علاقه مند هستند در این تجارت بین المللی و سودآور فعالیت کنند دعوت به همکاری می کنیم.

گفتنی است که این شرکت در نظر دارد، با ایجاد 55 شعبه استاندارد «پیتزا هات» و 55 شعبه استاندارد «مرغ کنتاکی» در سراسر کشور، بستر لازم را برای دریافت نمایندگی این دو برند بین المللی در ایران فراهم نماید.

برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت نمایندگی با شماره 09128882551 تماس بگیرید.

منبع:تیتر20
کد خبر 0ea29c94a98f43e692b331d60fd4ce85

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 14 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علوی ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۶/۰۲/۰۱
    3 0
    شرکت آفتاب و مهتاب پاریز کلاهبرداری بیش نیست و برای صحت این ادعا میتوانید به شعب واگذار شده آن تماس گرفته و با مالباختگانی مثل آقای روح روان ( شعبه هروی ) و آقای معلمیان ( شعب برج میلاد ) صحبت کنید تا متوجه شوید آقای امامی ( مدیر واگذاری شعب ) و خانم فاطمه حاجی علی عسگری ( مدیر عامل ) به چه صورت و به بهانه های پوشالی شعبه رستورانی که موجودیت ندارد را به این دوستان فروختن .