رییس تعزیرات حکومتی شهرستان ساوجبلاغ استان البرز با اشاره  به پخش فیلمی در فضای مجازی گفت: بررسی ها نشان می دهد که صنعت ماکارونی کم فروشی ندارد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، دست به دست شدن فیلمی در فضای مجازی که  در آن یک خانم به اصطلاح خانه‌دار، سعی دارد به مخاطب بگوید صنایع ماکارونی کشور در بسته بندی کم فروشی می‌کند و به گونه ای حرف از شبکه های تلویزیونی  خارجی از جمله «من و تو» را مطرح می کند تا از طریق  به این چالش بیشتر دامن بزند.

دست کاری در ۲ بسته ماکارونی یکی تولید ماه های گذشته و یکی تاریخ جدید با هدف ایجاد چالش برای تولید داخل ما را بر آن داشت تا همراه با رییس تعزیرات و بازرسان اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ساوجبلاغ  به قلب تولید پاستای کشور برویم.

محسن راستین رییس اداره تعزیرات حکومتی ساوجبلاغ در بازدید از بزرگترین واحد صنعتی ماکارونی کشور در شهرستان ساوجبلاغ گفت:  ماکارونی محصولی با دانش خاص بوده که از تولید تا بسته بندی بدون دخالت دست انجام می‌شود و  محال است در توزیع آن اشتباهی صورت گیرد،  طرح  چنین مسائلی در فضای مجازی به دور از حقیقت است.

وی  افزود: با توجه به ظرفیت بالای تولید ماکارونی در البرز قرار گرفتن این محصول به عنوان پرمصرف ترین خوراک خانواده‌ها بعد از نان نباید به چالش در فضای مجازی تبدیل شود. به طور قطع  افرادی که مبادرت به این کار کردند قصدشان ایجاد ضربه به صنعت ماکارونی است و ما این قول و اعتماد را به مردم می‌دهیم که با بازرسان  مدام سرکشی و بازدیدهای خود را انجام می‌دهیم تا هیچ مشکلی در روند تولید پیش نیاید.

عضو هیات مدیره گروه صنعتی و پژوهشی زر از تلاش این شرکت برای ایجاد اعتماد عمومی سخن گفت. 
مهدی امینی افزود: نهایت سعی و تلاش ما برای اعتلای کشور است و ما هرگز از اعتماد به وجود آمده در بین مردم سوء استفاده نکرده و کم فروشی نخواهیم کرد.
وی افزود: تمام محصولات این شرکت توسط  ماشین آلات روز دنیا تولید و بسته بندی می‌شود و اگر بسته‌های تولیدی در وزن و نوع بسته بندی مشکل داشته باشد بدون دخالت دست از گردونه سیستم خارج می‌شود.
عضو هیات مدیره گروه صنعتی و پژوهشی زر افزود: ما با وجود شرایط سخت تحریم با تمام تلاش سعی داریم به تعهد خودمان بدون هیچ کاستی عمل نماییم و همچنان سفارش‌های زیادی برای آن سوی مرزها داریم و صادرات این مجموعه متوقف نشده است.

استان البرز با برخورداری از صنایع بزرگ تولید ماکارونی قطب تولید این محصول در کشور است.




کد خبر 16cf7f01b46f4ca1a6c4da94376c1602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =