وزیر اسبق صنعت، معدن و تجارت بر لزوم تقویت و کارآمدی همه جانبه اقتصاد در کشور تاکید کرد.

«مهدی غضنفری» در برنامه روی خط اقتصاد افزود: ضعیف بودن اقتصاد کشور باعث می شود دیگران به مرزها، فرهنگ، بازار و دیگر داشته های این آب و خاک طمع داشته باشند.

وی اظهارداشت: جدا از این که کشور درگیر تحریم است یا درگیر تحریم نیست باید از حیث اقتصادی در منطقه سر آمد باشد.

وزیر اسبق صنعت، معدن و تجارت گفت: نابسامانی های اقتصادی که امروز همه در کشور شاهد هستند متاثر از تحریم ها یا سوء مدیریت است.

وی افزود: ادامه این وضعیت باعث فرار سرمایه ها، ایجاد یاس و نا امیدی در بین فعالان اقتصادی، عدم استفاده از ظرفیت های اقتصادی کشور و بسیاری موارد دیگر می شود.

غضنفری ضمن اشاره به این جمله که «انتظار » بدترین سیاست است، اظهارداشت: این انتظار اقتصاد را شرطی و باعث عدم شکل گیری سرمایه گذاری های بلند مدت در کشور خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه کشور از ظرفیت های اقتصادی بسیار بالایی برخوردار است، گفت: سیاست گذاری ها و برنامه ریزی ها باید به نحوی باشد که ضمن برداشتن موانع از جلوی پای تولید کنندگان، کارآفرینان، صنعتگران، معدن کاران و غیره اقتصاد مملکت هر روز نسبت به گذشته شکوفاتر شود.

وزیر اسبق صنعت، معدن و تجارت افزود: اینکه مسئولان در اتاق های خود بنشینندو فرمان صادرکنند مبنی بر اینکه موانع تولید باید رفع یا قیمت ها باید کنترل شود با چنین رفتارها و جهت گیری هایی مشکلات کشور برطرف نخواهد شد.

برنامه «روی خط اقتصاد» کاری از گروه صنعت و بازرگانی شبکه رادیویی اقتصاد است که از شنبه تا سه شنبه هر روز ساعت ۱۹:۰۵ به مدت ۵۰ دقیقه به تهیه کنندگی «سید وحید موسوی و مهرگان طور سوادکوهی» با هدف تحلیل و بررسی مهمترین خبرهای اقتصادی ایران و جهان به منظور اطلاع رسانی و آگاه کردن مخاطبان بر روی موج اف ام ردیف ۹۸ مگاهرتز قرار می گیرد از اینروعلاقه مندان می توانند برای دریافت فایل صوتی برنامه به سایت این رادیو مراجعه کنند.


کد خبر 1b146090292a45279d5c30c604642971

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =