صنایع غذایی> نایب رییس هیات مدیره انجمن صنایع لبنی با تأکید بر اینکه بازار کشش افزایش قیمت محصولات لبنی را ندارد، گفت: براساس آخرین تصمیمات اتخاذ شده در جلسه اضطراری صنایع لبنی، هیچ‌گونه افزایش قیمتی در محصولات لبنی اعمال نمی‌شود.

محمد فربد در مورد نتیجه جلسه اضطراری صنایع لبنی در مورد تصمیم‌گیری درباره قیمت محصولات لبنی، گفت: در این جلسه تصمیم‌گرفته شد که فعلا صنایع لبنی افزایش قیمتی بر روی محصول اعمال نکنند.

وی در پاسخ به این سؤال که با این تصمیم تکلیف قیمت خرید شیرخام چه می‌شود، گفت: قاعدتا در قیمت خرید شیرخام هم تغییری اعمال نمی‌شود، زیرا بازار کشش افزایش قیمت را ندارد.

نایب رییس هیات مدیره انجمن صنایع لبنی تصریح کرد: با سازمان حمایت در مورد تصمیم اتخاذ شده مذاکره می‌کنیم و شرایط را به صورت مکتوب به اطلاع مقامات ذیربط می‌رسانیم.

فربد با بیان اینکه حفظ دامدار به معنای حفظ کارخانجات تولید محصولات لبنی است، گفت: ما نمی‌خواهیم دامداران متضرر شوند، اما با شرایط اقتصادی جامعه چاره‌ای هم نداریم.

وی افزود: دو گزینه در مورد قیمت شیر وجود دارد یا اینکه کارخانجات شیر را گران بخرند یا اینکه دولت به تولید کنندگان یارانه بپردازد.

نایب رییس هیات مدیره انجمن صنایع لبنی بیان داشت: درخواست صنعت از دولت این است که به هر طریقی که شده تا پایان سال 94 دامداران را حمایت کند.

منبع:فارس
کد خبر 1b3c2619230a4e0281136b7c03ba9161

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =