۰ نفر
۱۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۳
مواد غذایی> خیابان عباس آباد از آن خیابان‌های پر رستوران و قدیمی تهران است که پاتوق رستوران گردهای حرفه‌ای به حساب می‌آید. رستوران فنسی هم در چهارمین سال تاسیس خود با یک منوی جدید و رویکردی متفاوت، سرحال و پر انرژی آماده است تا گوی سبقت را از رقیبان برباید.

از در که وارد می‌شوید، با یک سالن بزرگ و زیبا، با سقفی بلند و مبلمانی شیک به رنگ سبز مواجه می‌شوید. در فنسی همه چیز مرتب و تمیز است، گارسون‌ها کارشان را خوب بلدند و غذا آنقدر خوشمزه است که تا مدت‌ها طعم دلپذیرش را فراموش نمی‌کنید.

فنسی با یک رکود شش ماهه، آن هم به علت تغییر مدیریت مواجه شد. اما به سرعت سعی کرد اشتباهات را جبران کند و در اولین قدم، مدیریت قبلی را که به خاطر سرویس و خدمات بی‌نظیرش شهره عام و خاص بود بر سر کار بازگرداند. فنسی در سیستم کار جدیدش علاوه بر کارکنان حرفه‌ای و آموزش دیده و سرآشپز معرکه‌اش که مدارک آشپزی‌اش را از دوبی و آلمان گرفته است، تغییراتی هم در منو ایجاد کرد که باعث شد همه چیز بهتر و جذاب‌تر پیش برود.




رستوران فنسی از همان ابتدا با سالاد بار پر و پیمانش معروف شد. به نظر فنسی این که شما به جای اینکه مجبور باشید تنها از روی یک نام در منو سالاد خود را انتخاب کنید چندان جذاب نیست، برای همین فنسی تصمیم گرفت با گرد هم آوردن انواع و اقسام سبزیجات و سالادهای مختلف به همراه سس‌های خوش‌طعم و هیجان‌انگیز یک سالادبار درست و حسابی راه بیندازد. سالاد سزار، فرانسه و انواع سالادهای رژیمی مانند سالاد کرفس، سیب و کرفس، بلغور ایتالیایی و سالاد عدس از معروف‌ترین سالادهای این رستوران است که با سس‌های عجیب و غریب خوشمزه‌اش حسابی وسوسه‌انگیز به نظر می‌رسد.




در فنسی پیش غذاها هم حال و هوایی فنسی دارند، بروسکتا با ریحان و گوجه‌فرنگی و بلوچیز سر دسته آنهاست و طعمی تازه و خوشایند دارد. استاف اگ‌پلنت جان می‌دهد برای کسانی که عاشق عطر و طعم گوشت و بادمجان کبابی هستند و نان سیر هم که جای خود دارد، یک پیش‌غذای عالی که شما را آماده نوش جان کردن غذای اصلی می‌کند.

استیک‌های فنسی مثل سابق محشرند؛ استیک ویژه فنسی با 250 گرم گوشت گوساله، سیب‌زمینی مخصوص، سبزیجات و سس قارچ درست همان چیزی است که شما انتظار دارید، با همان روش طبخ، ادویه‌ها و چیدمان. شای بوگو یک انتخاب عجیب و جذاب است، 250 گرم فیله گوساله با ژامبون و پنیر. ساتیا سه تکه فیله مرینیت شده با پنیر مخصوص است و فیله مینیون هم که از نامش پیداست، مغز فیله گوساله.



فنسی پاستا و پیتزا هم دارد. آن هم با بهترین و تازه‌ترین مواد موجود. پیتزا منزو، پیتزا سالامی و پیتزای استیک از معروف‌ترین پیتزهای فنسی هستند و اسپاگتی فروتی دی‌ماره و پاستای آلفردو جزو پر مشتری‌ترین پاستاها. غذاهای دریایی و بشقاب ماکیان فنسی و همینطور پنینی‌ها که معروف‌ترینشان پنینی گردن و زبان است و برگر با گوشت صد در صد خالص گوساله همگیبه یک اشاره و با یک بشقاب هیجان‌انگیز به روی میزتان می‌آیند.

رستوران فنسی به رژیم غذایی مشتریانش هم بسیار اهمیت می‌دهد، علاوه بر سالادبار، چیکن لمون جزو انتخاب‌های خوشمزه رژیمی است و همینطور نوشیدنی‌هایی مثل لئونارد با ترکیب پرتقال، توت فرنگی و هندوانه، گرین ماشین با ترکیب کرفس، هویج و پرتقال و رد بری با ترکیب توت فرنگی و هندوانه همه از دسته انتخاب‌های رژیمی و البته خوشمزه به حساب می‌آیند.

پیتزاهای فنسی به دو صورت ارائه می‌شود، پیتزای نازک ایتالیایی برای سرو در سالن و پیتزای آمریکایی برای تحویل در خانه و محل کار شما. شما همچنین می‌توانید غذاهای ارائه شده در سالن را برای منزل و محل کارتان هم سفارش بدهید.



در فنسی مهمانی بدهید!

رستوران فنسی به خاطر فضای بزرگ و چیدمان جذاب و البته غذا و سرویس ویژه‌اش از بهترین انتخاب‌ها برای مجالس و مهمانی‌های شماست. به خصوص که هر چند نفر هم که باشید هزینه اضافه‌ای به خاطر مهمانی‌تان پرداخت نخواهید کرد. فنسی همچنین به خاطر واقع بودن در مرکز ادارات و شرکت‌ها جان می‌دهد برای جلسات و قرارهای کاری.

یادتان باشد قبل از رفتن به رستوران به اینستاگرم فنسی سر بزنید تا بهتر و راحت‌تر سفارش خود را بدهید.





آدرس:خیابان عباس‌آباد، بین اندیشه و سهروردی، پلاک ۱۱۰

تلفن: 88458640 - 88458918


منبع:فیدیلیو
کد خبر 1bf82b5e910f4957bf0c8a5ed4a33bf2

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 13 =