۰ نفر
۳ آبان ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۳
بعد از ونک ، تیراژه و هایپر استار شعبه ی جدیدی از سان لیو در جردن افتتاح شده ، شعبه ای که شاید شباهت ظاهری زیادی نسبت به بقیه ی شعبه با همان منو و طبق اصول اولیه ی رستوران یعنی سلامت و تازگی در غذاها شروع به کار کرده است.

سان لیو یه رستوران خوش آب و رنگ است که در اکثر شعبه هایش از ترکیب رنگ سفید و سبز بهره می برد. رنگ هایی که در لوگو ی این رستوران هم دیده می شوند. البته در شعبه ی جدید کمی دکور متفاوت تری دارد این شعبه علاوه بر سالن اصلی یک فضای باز هم دارد که می توانید در صورت تمایل در این محل به صرف غذا بپردازید و از محیط صمیمی و زیبایی که طراحی شده لذت ببرید.



شعبه ی تیراژه ی این رستوران فست فود سلامت است که پیتزا پاستا ساندویچ و سالاد در منو آن دیده می شود. منو شعبه ی هایپر استار هم تقریبا در همین سبک است با این تفاوت که در هایپر استار غذاهای پرسی مانند فاهیتاها ، مرغ تندوری ، بشقاب خلیجی ، مرغ تریاکی و  نوشیدنی های مختلفی برای صبحانه مثل  آب پرتقال تازه ، شیر کاکائو ،  قهوه فرانسه ، چای و شیر گرم هم ارائه می شود.



اما کامل ترین منو متعلق به شعبه ی اول یعنی همان شعبه ی ونک و شعبه ی جدید در جردن است منو این دو شعبه از صبحانه تا شام را شامل می شود. منو سان لیو در این دو شعبه منو فوق العاده مفصلی است و از سالاد های مختلف ، پیش غذاها ، غذاهای فرنگی و ایرانی ، سوپ ها و... در آن دیده می شود به این منو اضافه کنید یک منو مفصل کافی شاپ با انواع خوراکی ها و نوشیدنی های ابداعی سان لیو که طرفداران زیادی هم دارند ، آنوقت متوجه می شوید که برای گذراندن وقت در یکی از شعبه های این رستوران با چه حجمی از انتخاب رو به رو خواهید شد.




در میان سالاد ها می توانید از بین سالاد باغچه ، سالاد سزار ، سالاد کرانچی ، سالاد شف  و سالاد یونانی  یکی را انتخاب کنید اما پیشنهاد ما سالاد باغچه است سالادی که با سس مخصوص سان لیو یک طعم خاص و ویژه برای شما به ارمغان می آورد. در قسمت پیش غذاها هم از هوم فراید رویال و بروسکتای بوقلمون  پیدا می شود تا بورانی بادمجان  و سیب زمینی تنوری.

انواع پیتزا ها ، برگر ها ، استیک ها ، غذاهای گریل شده و باربیکیو ها ، پاستا ها و غذاهای مختلف ترکیبی که باز هم نوعی ابتکار از طرف سان لیو برای ذائقه ی ایرانی است ، در قسمت غذاهای اصلی دیده می شود. اگر از دیدن این همه گزینه برای انتخاب سردرگم شدید بد نیست بدانید که بیشتر کسانی که به سان لیو مراجعه می کنند چه غذایی سفارش می دهند ، به گفته ی یکی از مدیران رستوران در میان پیتزا ها پیتزا استیک از همه پرفروش تر است و در میان غذاهای اصلی هم  کباب دیگی و مرغ تندوری طرفداران زیادی دارند در شعبه ی اول سان لیو هم همچنان پنه مرغ با سس الفردو پیشتاز است شاید این استقبال به خاطر نوع پخت این غذا در سان لیو باشد که با سس مخصوص بسیار حالت سبک و خوش طعمی پیدا می کند.



اما تفاوت سان لیو با دیگر رستوران های مشابه در چیست؟ سان لیو نوع خاصی اشپزی را ارائه می کند نوعی که در آن موادی مثل سوسیس و کالباس جایی ندارد و غذاها هیچ کدام سرخ نمی شوند اما این نوع اشپزی باعث نمی شود که طعم غذا نادیده گرفته شود مثلا در پیتزا های سان لیو از ترکیب پنج - شش نوع پنیر استفاده می شود و همه ی سس های این رستوران هم دست ساز هستند ، حتی اگر شما با غذایتان سس کچاپ هم بخواهید سرو شود این سس با دستور مخصوص خود سان لیو و طعم هایی که با غذای شما ترکیب جالبی به وجود بیاورند ارائه می شود. در این رستوران بیست و پنج تا سی مدل سس موجود است که هر کدام مزه ی خاصی به غذا می دهند ، و طعمی را برای شما به وجود می آورند که جای دیگری نمی توانید آن را تجربه کنید. علاوه بر این ها در این رستوران با نوشیدنی های مختلفی کنار غذا مواجه می شوید که قرار است جایگزین سالم و مناسبی برای نوشابه های گازدار باشند نوشیدنی هایی مثل لیمو و نعنا ، لیمو و توت فرنگی و لیمو آلوورا از این دسته اند.



با این که کیفیت به بهترین شکل در سان لیو ارائه می شود اما زیبایی هم از قلم نیفتاده در این رستوران تزئین و آرایش غذا خیلی گزینه ی مهمی به حساب می آید و مثل خیلی از رستوران ها بشقاب غذا شلخته و نازیبا در مقابل شما قرار نمی گیرد ، این اهمیت دادن به دیزاین غذا در بشقاب های مخصوص کودکان بیشتر به چشم می آید.

یکی دیگر از امکانات شعبه های جردن و ونک منو صبحانه و منو کافی شاپ آنها است در منو صبحانه شما می توانید انواع صبحانه های وطنی و غیر وطنی مثل بلک جک ، پن کیک ، صبحانه ایرانی خاطره  تخم مرغ اسکرامبلی و نوشیدنی های گرم و سرد مختلف را سفارش بدهید. در منو کافه هم قهوه ها ، شیک ها ، بستنیها ، گلاسه ها ، دمنوش ها ، عریقیجات ، کیک ها و کلی خوراکی های متنوع و متفاوت دیگر به چشم می خورد.



رستوران سان لیو" با طراحی یه منوی خیلی مفصل و متنوع سعی کرده همه ی ذائقه ها رو چه ایرانی و چه فرنگی پوشش دهد. اگر دنبال یک غذای سالم و در عین حال خوش طعم هستید یا میخواهید یک صبحانه ی لذیذ نوش جان کنید و یا حتی یک لیوان نوشیدنی ترکیبی و جدید تجربه کنید، سان لیو می تواند گزینه ی مناسبی برای شما باشد.



آدرس:خیابان افریقا(جردن)، بعد از پل میرداماد، نبش بلوار ستاری
تلفن: 86080738

منبع:فیدیلیو
کد خبر 1dae250712be4b33a2ac3e0ce71dd5b8

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =