فود پرس - یخچال فریزر هوشمند سامسونگ با فناوری دیجیتال اینورتر تا دو ماه دیگر همزمان با سایر کشورها در ایران عرضه می شود.
به گزارش خبرنگار ما، امیر امیری، مدیر بازاریابی شرکت سامسونگ در جمع خبرنگاران با اعلام فوق افزود: استفاده از فناوری دیجیتال اینورتر مصرف انرژی را در مقایسه با سایر کمپرسورها تا 40 درصد کاهش می دهد.
وی استفاده از محصولات هوشمند را یکی از بهترین راهکارهای بالا بردن بهره وری دانست و در خصوص دیگر ویژگی های این محصول گفت: کاهش دور ریز مواد غذایی تا 33 درصد به ویژه در سبزیجات و میوه جات، حفظ رطوبت  و ماندگاری مواد غذایی و کاهش صدای مزاحم را ازدیگر ویژگی های این یخچال فریزر است.
امیری در پاسخ به سوالی در خصوص امکان تولید این محصول در ایران گفت: فناوری تولید کمپرسور در دنیا تنها در اختیار چند شرکت است و امکان تولید کمپرسور در ایران نیست اما برنامه هایی برای مونتاژ این یخچال فریزر و سایر محصولات در ایران مد نظر قرار دارد.
وی در بخش دیگری از سخنان خود سامسونگ را برند پیشرو در بازار لوازم خانگی در ایران اعلام کرد و گفت: در حال حاضر 46 درصد بازار ایران در اختیار سامسونگ است و شرکت رقیب با اختلاف زیادی تنها 23 درصد بازار را تصاحب کرده است.

مدیر بازاریابی شرکت سامسونگ خاطرنشان کرد" بازار ایران برای این شرکت بسیار ارزشمند است و سرمایه گذاری زیادی در زمینه تولید و تحقیق و توسعه انجام شده است.
وی افزود: سامسونگ در ماه های گذشته شتاب بیشتری به فعالیتهایش داده زیرا با توجه به روابط خوب ایران و کره فرصت تجاری خوبی برای این شرکت به وجود آمده است.
امیری دلیل اصلی موفقیت سامسونگ در دنیا را توجه خاص این شرکت به تحقیق و توسعه اعلام کرد وگفت: در سال 2012 شرکت سامسونگ 10 برابر شرکت اپل بر روی تحقیقات سرمایه گذاری کرده است.
وی افزود: پنج مرکز تحقیق و توسعه مدرن و مجهز در قاره های مختلف 10 کارخانه شرکت سامسونگ در کشورهای مختلف را حمایت و پشتیبانی می کنند.
در ادامه این نشست حامد کاظمی، مدیر شرکت سام پخش نیز طی سخنانی خلاقیت و تفاوت را از ویژگی های محصولات سامسونگ بر شمرد  و گفت: محصولات جدید علاوه بر توسعه بازار کمک شایانی به حفظ بازار می کند.
وی افزود: ما همواره با ارائه محصولات جدید و خدمات پشتیبانی مناسب به دنبال رضایت مشتریان هستیم.

 
کد خبر 20445

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 7 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا رجب زاده ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۳
    1 0
    بنده تاریخ 93.1.19 یخچال وفریزر دو قلو rz خریدم متاسفانه بعد دو ماه موتور فریزر سوخته نمایندگی بابل موتور راتعویض نموده اماایرادی که باعث سوختن موتور شد برطرف نشد ماانتظار تعویض دستگاه داریم