۰ نفر
۶ مرداد ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۹

رستوران شمعدان اين روزها براي آنهايي كه به دنبال يك رستوران مدرن و با تشريفات VIP مي گردند يك پيشنهاد وي‍ژه دارد. پيشنهادي كه مي تواند روياهاي خيلي ها را محقق كند.
آنهايي كه غذانورد هستند مي دانند كه شمعدان، يك  رستوران بين الملليِ با سابقه و اصيل است كه سالها پيش توسط فرانسوي ها در منطقه جردن تهران افتتاح شد. اين رستوران قبل از انقلاب با نام«شاندليه» شناخته مي شد و تا كنون هم به عنوان يكي از باكيفيت ترين و استانداردترين رستوران هاي كشور باقي مانده است.



در شمعدان تا قبل از اين، يك منوي ويژه ارائه مي شد كه تقريبا اكثر افراد طبقه متوسط به بالا مي توانستند با توجه به بودجه خودشان در اين رستوران مدرن غذا بخورند(قيمت انواع غذاها در اين منو بين 12تا 19هزار تومان است). ضمن اينكه منوي ويژه رستوران حق سرويس نداشت و تمام نوشيدني ها با قيمت مندرج بر رو كالا ارائه مي شد. همين موضوع هم سبب شد كه خيلي ها روزهاي هفته شان را در شمعدان بگذرانند تا شعار «شمعي براي همه» در اين رستوران محقق شود. اما اين روزها مديريت شمعدان تصميم گرفته است علاوه بر ارائه منوي وي‍ژه، منوي vip اش را دريك سالن مجزا و با ظرفيت محدود ارائه كند. منويي كه مي تواند شما را به روياهايتان براي يك پذيرايي خاص و ويژه برساند.

 

 

اما اين منوي ويژه چيست؟
در كشورهاي اروپايي رستوران هايي از طرف افراد خاص يا غذانوردها مورد توجه قرار مي گيرد كه يا كلاسيك و تاريخي باشند و يا به لحاظ كيفيت و خدمات در سطح فوق مدرن قرار بگيرند. اين روزها هم مديران رستوران شمعدان با يك تاريخ نزديك به 50ساله در سابقه رستورانشان، در نظر دارند با ارائه خدماتي مدرن به مشتريان خاص، تمام وي‍ژگي هاي يك رستوران منحصر به فرد را براي خودشان حفظ كنند. براي همين مديريت شمعدان براي پذيرايي از مهماناني كه تقاضاي پذيرايي در سطح مهمانان vip را دارند خدمات ويژه اي در نظر گرفته. مثلا اينكه تمامي مراحل پارك ماشين و وروديه مشتريان توسط پرسنل خاص و تعليم ديده انجام مي شود و در بدو ورود مهمانان يك نوشيدني خوش آمد گويي welcome drinke   برايشان سرو مي شود. در ادامه هم به عنوان پيش غذا، سوپ ويژه شمعدان سرو مي شود. انتخاب مشتريان اين رده هم از منوي vip خواهد بود. غذاهايي شامل انواع كباب هاي ايراني، غذاهاي دريايي و استيك ها كه قيمت غذاها از 23هزار تومان شروع شده و به بالاي 50هزار تومان مي رسد. فقط جهت اطلاع عرض مي كنيم كه در شمعدان شما با يك رستوران عادي مواجه نيستيد چون براي راحتي شمايي كه زياد شلوغي را دوست نداريد يك فضاي دنج 34نفره با دكوراسيون فوق العاده زيبا و سلطنتي در نظر گرفته شده و برای هر 10 نفر مهمان یک کمک گارسن و برای هر كل سالن دوگارسن و سه كمكي فعاليت مي كنند. پرسنلي كه کاملا آموزش دیده اند و با يك اشاره، دستورات مشتريان را در سطح بالا انجام مي دهند. ضمن اينكه اين مكان مي تواند براي جشن هاي محدود و خانوادگي از قبيل جشن آشنايي، جشن عقد و جشن تولد بسيار مناسب باشد.

 

 
جلسات خصوصي تان را به ما بسپاريد
اين تنها بخشي از فعاليت هاي جديد رستوران شمعدان است چرا كه مديران رستوران يك اتاق خصوصی مجزايي برای گرفتن مهمانی ها و جلساتي كه شما علاقه اي نداريد در ميان يك جمعيت برگزار شود در نظر گرفته اند. اين اتاق كه 20 نفر ظرفيت دارد وروديه دارد و مهمانان مي توانند با پرداخت وروديه تمام ظرفيت اتاق را براي جلسات مهم كاري، نشست هاي سازماني و جشن رزرو كنند.
 


 

از شمعدان بيشتر بدانيد
-مشتريان رستوران اگر علاقه به پذيرايي در سطح vip را دارند مي توانند در زمان رزرو تلفني و يا هنگام مراجعه به رستوران اعلام كنند كه مي خواهند پذيرششان ويژه و يا خاص باشد.
-در رستورانvip شمعدان محدوديت زماني براي پذيرايي وجود ندارد و مهمانان مي توانند تا هر زماني كه مي خواهند ميزشان را رزرو كنند.
- در آينده نزديك موزيك زنده پيانو هم به مجموعه شمعدان اضافه خواهد شد.
-در منوي vip شمعدان استيك ها و غذاهاي دريايي بيشترين مشتري را دارد.


تلفن: 88785931, 88785932
آدرس: ولیعصر-تقاطع نیایش-بلوار اسفندیار-پلاک 46


 

کد خبر 24456

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • لیلی ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۵
    2 6
    برخلاف نظر دوستمون که نمیدونم کجا رفتن، چراکه با اون رستوران شمعدانی که من میشناسم خیلی متفاوته. رستوران خوب و آرامی هست با پرسنل مودب دو تا منو ارزان و گرون داره که خیلی خوبه .من از رستوران شمعدان راضیم و دوبارهم خواهم رفت.