سی و سومین جلسه شورای گفتگو و دومین جلسه آن در دولت یازدهم فردا و بر خلاف روال همیشه و به دلیل هماهنگی با برنامه‌ اعضا ساعت ۱۱ تکشیل خواهد شد که در این جلسه به جای محمد نهاوندیان، غلامحسین شافعی به عنوان سخنگوی شورا حضور خواهد داشت.

 به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، فردا دومین جلسه شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی در دولت جدید برگزار می شود. در حالی که همیشه جلسات این شورا  هر 15روز یک بار ساعت 7:15  صبح برگزار می‌شد، و نخستین جلسه این شورا در دولت یازدهم نیز طبق روال گذشته رأس ساعت 7:15 دقیقه شروع شد، اما دومین جلسه نشست شورای گفتگو در دولت جدید فردا ساعت 11 تا 13 تشکیل می شود.

بر اساس این گزارش، دلیل تأخیر 4 ساعته در تشکیل جلسه شورا، تنظیم برنامه با اعضا است زیرا اعضای این شورا برنامه‌هایی از پیش تعیین شده داشتند که موجب شد ساعت تشکیل جلسه از 7 صبح به 11 تغییر کند. همچنین، با توجه به اینکه در نخستین جلسه شورای گفتگو در دولت یازدهم محمد نهاوندیان سخنگویی این شورا را به دلیل مشغله کاری به غلامحسین شافعی سپرد، بنابراین فردا نهاوندیان در جلسه شورای گفتگو حضور ندارد.

گفتنی است، در نخستین جلسه شورای گفتگو در دولت یازدهم و سی و دومین نشست این شورا، کلیه اعضا از جمله 1ـ وزیر امور اقتصادی و دارایی (رئیس شورا) "علی طیب‌نیا" 2ـ رئیس‌کل بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران 3ـ معاون برنامه‌ریزی و نظارت راهبردی رئیس‌جمهور 4ـ وزیر صنایع و معادن 5 ـ وزیر تعاون 6 ـ وزیر بازرگانی 7ـ وزیر جهاد کشاورزی 8 ـ وزیر کار و امور اجتماعی 9ـ وزیر نفت 10ـ وزیر نیرو 11ـ دو نفر از معاونان قوه قضائیه به‌انتخاب رئیس قوه 12ـ رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی 13ـ رئیس کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی 14ـ رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی 15ـ رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی 16ـ رئیس اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران 17ـ دبیرکل اتاق تعاون جمهوری اسلامی ایران 18ـ شهردار تهران 19ـ هشت نفر از مدیران عامل شرکت‌های برتر خصوصی و تعاونی از بخشها و رشته‌های مختلف حضور داشتند.

بر این اساس در جلسه فردا اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهور و محمد نهاوندیان سخنگوی این شورا حضور ندارند زیر معاون اول از اعضای اصلی این شورا نیست و تنها در مراسم افتتاح جلسه شورا در دولت یازدهم حضور پیدا کرده بود و نهاوندیان نیز جای خود به شافعی داده است.

نشست خبری خبرنگاران فردا ساعت 13 با حضور رئیس شورا وزیر اقتصاد تشکیل می شود.

کد خبر 25327

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 11 =