صنایع غذایی> اقتصاد غذا - شهریور ماه سال جاری بزرگترین رویداد غذایی شرق کشور با عنوان ifood 2015  در محل دائمی نمایشگاه بین المللی مشهد و با حمایت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی برگزار می شود.


به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا، حامد ایرانی مدیر برگزاری نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی مشهد با بیان اینکه تاکنون بیش از 60 درصد فضای درنظر گرفته شده این نمایشگاه واگذار شده، اظهارداشت: در این نمایشگاه شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی آخرین دستاوردهای خود را در زمینه‌های مربوطه در معرض دید عموم علاقمندان قرار خواهند داد.

وی افزود: در کنار برنامه ریزی برای حضور موثر و مناسب مشارکت کنندگان در نمایشگاه، زمینه سازی جهت حضور بازدیدکنندگان متخصص داخلی و خارجی نیز صورت گرفته و  در حال حاضر بازدیدکنندگانی از کشورهای آلمان، عراق، هندوستان، افغانستان و ترکیه جهت بازدید از این نمایشگاه اعلام آمادگی نموده اند.

مدیر برگزاری نمایشگاه بین المللی صنایع غذایی مشهد فضای اختصاص یافته به این رویداد را 15 هزار متر مربع اعلام کرد و گفت: این نمایشگاه فرصتی بی نظیر برای معرفی برندهای برتر ملی در عرصه صنایع غذایی و تجهیزات وابسته به آن است.

وی از برگزاری سمینار تخصصی آخرین تکنولوژی ها در فرآوری شیر و تولید بسته بندی پنیر همزمان با این نمایشگاه خبر داد و گفت: این سمینار که توسط انجمن کشاورزی آلمان و با حضور مدیران و اساتید برجسته این کشور برگزار می شود، به افزایش دانش مشارکت کنندگان و دریافت تجربیات روز اروپا کمک شایانی می کند.
 
ایرانی با بیان اینکه این نمایشگاه علاوه بر حمایت سازمان صنعت، معدن و تجارت از حمایت شرکت شهرک های صنعتی خراسان رضوی و شرکت فناوری صنایع غذایی و بیوتکنولوژی شمال شرق کشور نیز برخوردار است، گفت: شانزدهمین نمایشگاه مواد غذایی و صنایع وابسته از 4 الی 7 شهریور ماه در نمایشگاه بین المللی مشهد دایر می شود و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت این نمایشگاه به آدرس www.ifoodexpo.com  مراجعه و یا با شماره های 9 - 35099630 نمایند.

کد خبر 255c92f952fa4c409b802b0179bcb7c7

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =