۰ نفر
۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۳:۳۶
تابه‌حال به این موضوع فکر کرده‌اید که غیر از برطرف کردن گرسنگی چه هدفی دیگری از رستوران رفتن دارید؟
خب حتماً تفریح کردن یکی از دلایل خوب برای گذراندن زمان در رستوران است اما شاید خیلی وقت‌ها باید دلایل بهتری هم وجود داشته باشد. دلایلی که باعث شود تا شما ازهرجهتی احساس خوبی داشته باشید و از غذا خوردن لذت کافی ببرید. یکی از دلایل خوب غذای گرم و خوش‌طعم هست، غذایی که شاید همیشه در دسترس نباشد.

غذا باید داغ داغ با شه. چرا؟ چون این گرما هست که احساس خوب و لذت غذا خوردن را در ما ایجاد می‌کند. لذتی که در خوردن غذای گرم هست هرگز قابل‌مقایسه با فست‌فود و غذای سرد نیست.



حتماً برای شما اتفاق افتاده که برای صرف شام در کنار خانواده به رستوران رفته باشید و بعد از سفارش غذا و منتظر ماندن برای آماده شدنش، پس از رسیدن آن به میز با یک غذای سر مواجه شده باشید. اما چاره‌ای نیست سرو حداقل ۴ غذا همزمان با زمان‌های پخت متفاوت طبعاً باعث سرد شدن آن می‌شود. بارها به این موضوع فکر کرده‌ایم که کاش غذا گرم بود، سرد شدن غذا باعث سفت شدن و از دست دادن طعم غذا می‌شود. تقریباً می‌توان این‌طور گفت که باوجود این ای‌کاش‌ها با این وضع کنار آمده‌ایم. اما یک تکنولوژی به کمک این شرایط آمده و دیگر اجازه سرو غذای سرد را نمی‌دهد. شاید این تکنولوژی را هرجایی نتوان پیدا کرد اما در این گزارش قرار هست که با رستورانی آشنا شوید که امتیازات ویژه‌ای دارد. سرو غذای داغ و سالم از بهترین ویژگی‌های این رستوران هست.




رستوران « هات سیزل» با بهره‌گیری از علم و هنر آشپزی نوین و تلفیق آن با تکنولوژی برتر اقدام به طراحی منویی خاص با استفاده از رنگ‌بندی مواد، عطر، و طعم ادویه‌ها و چاشنی‌های متنوع و از همه مهم‌تر طراحی ظرفی چندلایه انحصاری که با دمای ۱۲۰ تا ۲۶۰ درجه سانتی‌گراد تنظیم‌شده که در زمان چیدمان و تزئین غذا، حس بینایی و با تماس مواد با سطح ظرف هم همزمان حس بویایی و به خاطر صدای برشته شدن مواد با حس شنوایی شما تحت تأثیر قرار می‌گیرد و شمارا به‌سوی بهره‌گیری از حس چشایی ترغیب می‌کند و در این لحظه است که شما تجربه جدیدی از لذت غذا خوردن را خواهید داشت؛ ایجاد چنین تجربه‌ای هنر «هات سیزل» است.



غذا به چه نحوی داغ سرو می‌شود؟


سیزل (SIZZLE)به معنای صدای سرخ شدن و برشته شدن هست و این دقیقاً اتفاقی است که در هات سیزل می‌افتد.

هات سیزل با داشتن یک تکنولوژی جدید که مختص شرق آسیا هست توانایی این را دارد تا ظرف مخصوص را در کمتر از ۲ دقیقه تا ۲۶۰ درجه سانتی‌گراد گرم کند. پخت غذا در این روش در ابتدا این‌گونه هست که در مرحله اول ۸۰ درصد پخت غذا در ظرفی دیگر و مکانی دیگر انجام می‌شود و سپس ۲۰ درصد باقیمانده به ظرف بسیار داغ مخصوص محول می‌شود تا پخت تکمیل شود. در این پروسه غذا ضمن پخت بسیار گرم باقی می‌ماند و تا مدت ۳۰ دقیقه این فرصت را به شما می‌دهد تا یک غذای کاملاً گرم را میل کنید. درواقع در کل این ۳۰ دقیقه غذای شما به دمای ۸۰ درجه سانتی‌گراد رسیده و تا دانه آخر برنج غذا کاملاً گرم‌گرم هست.



چه سبک غذایی در هات سیزل سرو می‌شود؟

غذاهایی که سرو می‌شود با توجه به ذائقهء ایرانی سازگار و سپس با این سبک پخت تلفیق‌ شده است.
منوی غذا تقریباً بین‌المللی است و شامل ۲ قسمت پیش‌ غذا و غذای اصلی تقسیم می‌شود.
غذای اصلی شامل انواع غذاهای گوشتی مانند استیک، گریل‌ها و پاستا هست.  میزان هر استیک ۲۲۰ گرم برای هر پرشن هست. سس هر غذا به‌دلخواه شما آماده می‌شود. برای غذاهایی که با برنج سرو می‌شود گزینه‌های خوبی موجود است؛ گزینه‌هایی شامل برنج ساده، برنج سرخ‌شده، برنج تند، و اسپاگتی.



انواع سوپ و سالاد و.. در منوی پیش‌غذا موجود هست. سوپ همیشه در نان سرو می‌شود و از جذابیت‌های منوی پیش‌غذا می‌توان به والا وان اشاره کرد که به همراه میرزاقاسمی، کشک و بادمجان، و الویه سرو می‌شود. سالادها با داشتن سس ترش و شیرین و منتخب شما باعث می‌شود تا شما محدود به یک گزینهء خاص نباشید.
در حال حاضر بشقاب سبزیجات هم برای گیاهخواران سرو می‌شود.



تمامی مواد اولیه رستوران روزانه و تازه تهیه می‌شود و هیچ غذای از قبل پخته‌شده‌ای در رستوران وجود ندارد. به‌هیچ‌وجه در غذاها از سوسیس  و کالباس استفاده نمی‌شود. از سرخ شدن در رستوران خبری نیست مگر در شرایطی خاص مثل سیب‌زمینی سرخ‌شده. تمامی غذاها گر یل هستند و این موضوع تضمین‌کننده سلامت غذاها هست. برای غذاهایی که با نان سرو می‌شود، از نان‌های فراوری‌ شده و صنعتی استفاده می‌شود. منو با توجه به درخواست مشتریان و نظرات آنان قابلیت تغییر دارد.

هدف از تا سیس این رستوران با این سبک ارائه بهترین کیفیت و سالم‌ترین غذا بوده و برای اجرایی شدن این هدف از تمامی امکانات کمک گرفته‌شده است. استفاده از سبزیجات بیشتر در هر ظرف باعث می‌شود تا احساس سنگینی به شما دست ندهد و از خوردن غذا لذت ببرید.

هات سیزل به سلامت شما اهمیت زیادی می دهد و برای همین موضوع دارای iso 9001 و HACCP هست.



وقتی غذا در ظرف مخصوص سرو می‌شود بسیار داغ است و به همین خاطر با یک محفظه‌ی چوبی همراه است تا ضمن محافظت؛ باعث از دست نرفتن گرما هم شود درواقع انتقال حرارت به حداکثر می‌رسد و غذا خیلی دیرتر سرد می‌شود.
قیمت غذاها به نحوی کاملا منصفانه تعیین‌شده و از ۱۵۰۰۰ تا ۳۸۰۰۰  متغیر هست.


سرآشپز این رستوران از مهم‌ترین ویژگی‌های این رستوران نیز محسوب می‌شود.

جناب آقای رنجبر مدرس و مجری برنامه آشپزخانه شماره 3 (شبکه 3- 1- 5 و جام جم) صاحب‌امتیاز و مدیرمسئول ماهنامه بین‌المللی آشپزخانه ملل و گواهینامه آشپزی عمومی و حرفه‌ای، هتلداری از سازمان میراث فرهنگی و گردشگری گواهینامه مربیگری بین‌المللی آشپزی و کافی‌شاپ از سازمان فنی حرفه‌ای گواهینامه دوره آشپزی از هتل پنج ستاره هما (شرایتون) و دارای  سوابق بسیاری دیگر هستند.

WWW.RANJBARCHEF.COM



رستوران هات سیزل در روز ۵ شنبه به مناسبت نیمه شعبان در تاریخ ۲ خرداد افتتاح خواهد شد. و از این روز تا آخر روز چهارشنبه 28 خرداد ماه ۲۰ درصد تخفیف به مشتریان داده خواهد شد.

رستوران برای افرادی که در باشگاه هات سیزل ثبت‌نام کنند تخفیفات ویژه‌ای نیز در نظر گرفته است. تخفیفاتی که مختص روزهای خاص مانند سالگرد ازدواج و تولد … هست.

این رستوران قرار است که در آینده به‌صورت زنجیره‌ای به کار خود ادامه دهد.

WWW.HOT-SIZZLE.COM




تلفن:86014461،86016631
آدرس:گیشا- انتهای خیابان پنجم-تقاطع خیابانفروزانفر پلاک57


منبع:فیدیلیو

کد خبر غذایی گرم و خوشمزه در هات سیزل

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =