امروز طی مراسمی عباس کشاورز عهده‌دار سمت معاون بهبود تولیدات گیاهی وزارت جهاد کشاورزی می‌شود.

 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری کشاورزی ایران (ایانا)، در آیین تودیع و معارفه‌ای دیگر، معاون بهبود تولیدات گیاهی وزارت جهاد کشاورزی نیز منصوب شد.

با حکم وزیر جهاد کشاورزی، عباس کشاورز که دارای سابقه‌ای پنج‌ساله به‌عنوان رییس سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی و سایر زیربخش‌های کشاورزی بود، این‌بار در سمت معاون وزیر جهاد کشاورزی در بخش تولیدات گیاهی انجام مسئولیت می‌کند.
وی که در مرکز تحقیقات استراتژیک و چندین مرجع کشاورزی مشغول فعالیت است، این‌بار به‌عنوان معاون بهبود تولیدات گیاهی وزارت جهاد کشاورزی منصوب می‌شود.
عباس کشاورز متولد 1325 خورشیدی و دارای مدرک فوق لیسانس آبیاری و آبادانی دانشکده کشاورزی دانشگاه تهران است و تدریس در مقطع فوق لیسانس به مدت 9 سال، داشتن بیش از 14 مقاله چاپ‌شده در مجلات علمی و بیش از 45 مقاله در کنگره‌های علمی و مشارکت در تهیه 32 جلد کتاب سند ملی آب کشور را در سوابق علمی خود دارد.
کشاورز همچنین نویسنده گزارش‌های راهبردی با عناوین ارزیابی عملکرد برنامه چهارم بخش کشاورزی و انطباق با سند چشم‌انداز، وضعیت بازار غذا در شرایط حاضر و آینده و تحلیلی بر میزان واردات و صادرات محصولات کشاورزی طی سال‌های 1381 تا 1386 است.

لازم به ذکر است، عباس کشاورز در دوره وزارت عیسی کلانتری در سازمان تحقیقات و آموزش سابق، مدتی رییس سازمان بود.

کشاورز، همچنین صاحب امتیاز فصل‌نامه مجله آبیاری و زهکشی ایران است و مقالات بی‌شماری در زمینه امنیت غذایی دارد.

ناصر توکلی معاون بهبود تولیدات گیاهی وزارت جهاد کشاورزی دقایقی پیش در گفتگو با خبرنگار ایانا خود را فرزند وزارتخانه خواند و افزود: در هر سمتی که باشم، در وزارت جهاد کشاورزی انجام وظیفه می‌کنم و از بدنه این وزارتخانه خارج نخواهم شد.

وی خاطرنشان کرد: بخش کشاورزی نیازمند افراد باتجربه است تا از پتانسیل‌های موجود استفاده مناسب شود.

پیگیری خبرنگار ایانا برای گفتگو با عباس کشاورز به‌دلیل خاموش بودن تلفن همراه وی تا این لحظه مقدور نشده است.

کد خبر 27116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =