رییس اتحادیه صنف رستوران و سلف سرویس گفت: نظام اعطای نشان کیفیت(ستاره های کیفیت) علاوه بر بهبود و ارتقای کیفیت خدمات، نقش بسزایی در بهبود بهرهوری واحدهای صنفی، افزایش سودآوری و رضایتمندی واحدها و وفادارسازی مشتریان دارد.

سید علی اصغر میر ابراهیمی با بیان اینکه ارتقای کیفیت عامل توسعه رقابت‌پذیری در صنف رستوران و سلف سرویس به شمار می آید به خبرنگار اقتصادی ایرنا گفت: اصناف کشور نیازمند بهره‌گیری از دانش روز هستند و عدم همگامی با پیشرفت‌های جهانی در حوزه‌های مختلف خدماتی از جمله صنف رستوران در کوتاه مدت سبب کاهش سودآوری و در بلند مدت حذف واحد صنفی از چرخه رقابتی خواهد شد.

وی، سپس بهبود اعتماد و رضایت مشتریان، افزایش پاسخگویی واحدهای صنفی، افزایش کیفیت خدمات صنف رستوران و سلف سرویس، استانداردسازی کیفیت خدمات در واحدهای صنفی و در نهایت بهبود سودآوری برای صنوف را از جمله مزایای طرح اعطای نشان(ستاره‌های کیفیت) عنوان کرد.

یادآوری می شود؛ در راستای اجرای نظام جامع اعطای نشان کیفیت خدمات به واحدهای صنفی، نشان کیفیت خدمات به صنف رستوان و سلف سرویس تهران اعطا خواهد شد.

وزارت صنعت، معدن و تجارت توسط موسسه مطالعات و پژوهش های بازرگانی اقدام به اجرای نظام جامع اعطای نشان کیفیت خدمات به واحدهای صنفیˈ کرده است.

همچنین به منظور بررسی و ارزیابی کیفیت خدمات صنف رستوران و سلف سرویس بیش از 270 شاخص از جمله شاخص کالا، خدمات، فنی و مهندسی، بهداشت، ایمنی و منابع انسانی مورد ارزیابی و پایش قرار گرفته است.

کد خبر 28175

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 1 =