۰ نفر
۳ آبان ۱۳۹۳ - ۱۱:۳۶
مدیر پذیرش و بازاریابی بورس کالای ایران گفت: با عرضه مرغ منجمد شرکت پیشگامان نصر زنجان اولین عرضه این کالا در تالار صادراتی بورس کالای ایران روز دوشنبه 5 آبان ماه،ثبت می شود.

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت بورس کالای ایران، منوچهر میرزایی افزود: علاوه بر عرضه مرغ منجمد در تالار صادراتی، روز یکشنبه 4 آبان ماه نیز تالار محصولات کشاورزی این بورس شاهد عرضه مرغ منجمد خواهد بود.

وی اظهار داشت: بورس کالای ایران از عرضه داخلی و صادراتی کلیه فرآورده های دامی و طیور در این بورس استقبال می کند و بسترها و زیرساخت های مناسب برای دادوستد فرآورده های دامی و طیور در بازار اصلی و بازار فرعی فراهم است و عرضه کنندگان و خریداران این محصولات می توانند در یک بستر شفاف، منطقی و رقابتی محصولاتشان را معامله کنند.

مدیر پذیرش و بازاریابی بورس کالای ایران افزود: در صورت توسعه و رونق معاملات فرآورده های دامی و طیور در بورس کالا می توانیم شاهد رشد کیفیت و ایجاد رقابت در بازار آن باشیم.

شایان ذکر است روز 5 آبانماه 3 هزار تن مرغ منجمد رنج 1 و 2 تحویل درب کشتارگاه در شهرهای اهواز، تهران، بجنورد، خرم آباد و ایلام در تالار صادراتی عرضه می شود. روز 4 آبان ماه نیز 1200 تن مرغ منجمد 1 و 2 تحویل شهرهای مشهد، اهواز، اصفهان، تبریز و شیراز در تالار داخلی بورس کالای ایران عرضه خواهد شد.

این گزارش همچنین حاکی است، امیرعبادی مدیرعامل شرکت پیشگامان نصر زنجان تصریح کرد: ما به دلیل مکانیزم مناسب بورس کالا و اطمینان از نحوه معاملات در آن، مرغ منجمد را در این بورس عرضه می کنیم.

وی افزود: شرکت پیشگامان نصر زنجان سه هزار تن مرغ منجمد را برای اولین عرضه روی تابلوی صادراتی بورس کالا می برد که در صورت استقبال، حجم عرضه را در نوبت های بعدی افزایش خواهد داد.

عبادی همچنین با اشاره به اینکه شرکت پیشگامان نصر زنجان به کشورهای عراق، لبنان، روسیه، ارمنستان و افغانستان صادرات دارد، اظهار داشت: این شرکت همچنین تمایل به تداوم روند عرضه صادراتی مرغ منجمد از طریق بورس کالا را دارد.

منبع:ایرنا
کد خبر 2bd0b19a2d424a529026a9a93e20a110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 7 =