صنایع غذایی> اقتصاد غذا - نخستین همایش «صنعت لبنیات ایران، ارزش آفرین، سلامت آفرین، اشتغال زا» به همت انجمن صنایع فرآورده های لبنی ایران در بهمن ماه سال جاری برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا «فودپرس»، نخستین همایش «صنعت لبنیات ایران،  ارزش آفرین، سلامت آفرین، اشتغال زا» به منظورگردهمایی همه فعالان چرخه صنعت لبنیات کشور و گفت‌وگو و تبادل نظر با مسئولان ارشد دولتی و نهادهای سیاستگذار با هدف ارتقای جایگاه این صنعت و ارائه راه حل هایی برای برون رفت از مشکلات پیش روی این صنعت مهم و تاثیرگذاربرگزار خواهد شد.

بنا بر این گزارش صنعت لبنیات ایران، صنعتی با قدمتی 60 ساله در پهنای سرزمینی ایران است و فعالان چرخه صنعت لبنیات با اتکا به همین قدمت و تجربه توانسته اند برندهای صنعت لبنیات ایران را در میان برندهای جهانی معرفی و تثبیت نمایند. از طرفی نیز سهم این چرخه این صنعت در اشتغال و مهمتر از همه تاثیر غیرقابل انکار این صنعت بر سلامت جامعه موضوعی نیست که بتوان از کنار آن به سادگی گذشت.

در این راستا از کلیه فعالان چرخه صنعت لبنیات ایران که علاقه مند به همکاری فکری و عملیاتی برای هرچه با شکوه تر برگزار شدن این همایش هستند دعوت می شود تا از مسیرهای ارتباطی ذیل با دبیرخانه این همایش در ارتباط باشند.

✉ پست الکترونیکی: anjomanlabani@gmail.com
? تلفن : 86112619-021
? تلگرام و واتس اپ: 09368216049


کد خبر 3379a104b41f4d30862b7252f680e90c

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =