کشاورزی> اقتصاد غذا - مراسم تودیع و معارفه مدیرعامل شرکت توسعه کشت دانه های روغنی با حضور تمامی اعضای هیات مدیره برگزار شد و امیر عطایی فر به عنوان مدیرعامل جدید جانشین هوشنگ شادی نو شد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا «فود پرس»، امیر عطایی فر از مدیران خوشنام و باسابقه در زمینه کالاهای اساسی به ویژه روغن نباتی است و سابقه 25 سال حضور در بخشهای مختلف شرکت بازرگانی دولتی ایران را درکارنامه  اجرایی خود دارد. عطایی فر طی 5 سال اخیر در بخش خصوصی به صورت فعال حضور داشته است که از آن جمله می توان به حضور در شرکت تعاونی کارخانجات فرآوری روغن و دانه های روغنی ایران «فردا»، اشاره کرد.
شرکت توسعه کشت دانه های روغنی به عنوان کلیدی ترین شرکت تولید بذر دانه های روغنی در کشور شناخته می شود که طی بیش از نیم قرن به تولید و توسعه کشت دانه های روغنی در کشور همت گمارده است.
شرکت توسعه کشت دانه های روغنی در بیستم بهمن ماه ۱۳۴۵ با هدف سازماندهی و ایجاد ارتباط مناسب بین زنجیره   تولید (کشاورزان) و مصرف (کارخانجات روغنکشی و روغن نباتی) و به عنوان بازوی اجرایی وزارت کشاورزی تاسیس شد.
این شرکت با سرمایه کارخانه های روغن نباتی ثبت شده و باحضور ناظر عالی وزیر کشاورزی اداره میشود که نقش موثری در باقیماندن دانه های روغنی درچرخه تولیدات کشاورزی کشور داشته است.
عمده فعالیت این شرکت شامل عملیات انعقاد قرارداد با کشاورزان ، توزیع نهاده ها ، ارائه خدمات فنی، ارزیابی سطوح سبز وخرید چهاردانه روغنی عمده یعنی آفتابگردان روغنی ، سویا ، گلرنگ و کلزا (در دهه اخیر) می باشد.
کد خبر 3c409a33fdbe4fc8b973240b3d902283

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 9 =