صنایع غذایی>اقتصاد غذا - گروه صنایع غذایی شیرین عسل در روز ملی صادرات به عنوان صادر کننده ممتاز از سوی سازمان توسعه تجارت ایران منتخب شد.


به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا «فودپرس»، طی این همایش که در محل سالن اجلاس سران کشورهای اسلامی با حضور جمع کثیری از فعالان اقتصادی و مقامات کشوری برگزار شد؛ یونس ژائله بنیانگذار گروه صنایع غذایی شیرین عسل  لوح و تنديس زرين صادر کننده نمونه را از اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور، محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه و محمدرضا نعمت زاده وزیر صنعت، معدن و تجارت دریافت نمود.

رویکرد صادرات محور شیرین عسل در حوزه تولید، نام آن را جزو سرآمدان صنایع غذایی ایران و منطقه نموده است. این گروه با ایجاد شبکه گسترده پخش و تامین مواد اولیه از لحاظ تنوع محصول و حجم صادرات به کشور های مختلف این عنوان را از آن خود ساخته است. 

سال گذشته يونس ژائله بنيانگذار گروه صنايع غذايي شيرين عسل طی مراسمی که در شهر کوالالامپور کشور مالزي برگزار گردید، به عنوان «نخبه اقتصادي جهان اسلام» از سوی سازمان تجارت بین الملل سازمان همکاری های اسلامی معرفی گردید.

يونس ژائله سعدآباد، طی سالیان متمادی با سازماندهي کارآمد بخش صادرات این گروه، توانسته است امکان صادرات مستمر و گسترده ی محصولات غذایی شیرین عسل را به بيش از 65 کشور جهان از جمله آلمان، هلند، بلژيک، روسيه، اوکراين، اسپانيا، ترکيه...  وکشور های آسياي جنوب شرق، خاورميانه، آسياي ميانه و آفريقا فراهم آورد. ایشان امسال نیز در مراسم روز ملی صادرات بار دیگر مفتخر به کسب تندیس زرین و لوح صادرکننده ویژه از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گردید.
کد خبر 40bea83f40e743ed8c4b8968a1c2c7da

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =