۰ نفر
۴ مهر ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۸
مواد غذایی> نوشیدنی جدیدی که درباره آن این روزها صحبت می شود، «دوغ لیموناد» هراز است که گفته شده است بانوشیدن آن احساسی مرکب از قدرت و سلامت را تجربه خواهید کرد.

این روزها، آن قدر از مضرات و خطرات مصرف نوشابه های انرژی زا، به گوشمان خوانده اند که دیگر حتی درمواقعی که لازم است از مصرف این محصولات پرهیز داریم. 
مخصوصا کسانی که سن و سالی از آن ها گذشته است و دارند به تدریج با قلب و فشار خونشان مساله پیدا می کنند.
اما خبر خوب برای کسانی که نوشابه های انرژی زا را به هر دلیل مناسب نمی دانند این است که حالا بیاید یک دوپینگ درست و حسابی را با معجونی مرکب از دوغ و لیموناد امتحان کنید.

نوشیدنی جدیدی که درباره آن این روزها صحبت می شود، «دوغ لیموناد» هراز است که گفته شده است بانوشیدن آن احساسی مرکب از قدرت و سلامت را تجربه خواهید کرد. 

مهم نیست این نوشیدنی دوغ محسوب می شود یا لیموناد مهم این است که هم خواص دوغ را دارد و هم خواص لیموناد را از همه مهم تر این که طعم هر دو را هم با خود دارد.

با خواص لبنیات که همگان آشنایی دارند و نیازی به گفتنش نیست. اما خواص لیموناد را در تصفیه خون و استخوان سازی و جلوگیری از سکته قلبی و افزایش مقاومت بدن در برابر انواع بیماری ها ذکر کرده اند. 

به این می گویند یک تیر و چند نشان، یعنی کسانی که نگران عملکرد نوشابه های انرژی زا بر قلبشان بودند با دوغ لیموناد هم انرژی می گیرند و هم به کمک قلبشان می شتابند. 

این نوشيدني یک محصول لبني جديد با ارزش غذايي قابل توجه مي باشد. اين نوشيدني غني از (كلسيم، فسفر، پروتئين و ويتامين B) بوده و به دليل داشتن ليمو و آب ليمو حاوي ويتامين هاي Aو C( بتاكاروتن) نيز مي باشد.بنابر این دوغ لیموناد يك نوشيدني مفيد براي تصفيه خون و استخوان سازي و جلوگيري از سكته قلبي و بويژه افزايش مقاومت بدن در برابر انواع بيماريهاست.

اين محصول به دليل دارا بودن طعم و بوي ليمو دوغ بسيار لذت بخش و مفرح بوده كه تاثيرات مفيد رواني و احساس سلامت خوبي را در فرد ايجاد مي كند.ضمنا به دليل وجود ويتامين Cمناسب و آنتي اكسيدان هاي موجود در ليمو و بويژه پتاسيم اين نوشيدني در پيشگيري از انواع سرطانهاي گوارشي نيز مفيد بوده و موثر در رفع عطش در فصل گرم می باشد.

پس شاید از این به بعد اگر بعد از مدتی رانندگی خسته کننده در مسیر تهران به چالوس یا در جاده هراز، احتیاج به دوپینگ حسابی پیدا کردید، بد نباشد که این نوشیدنی تازه به بازار آمده را تست کنید: «دوغ لیموناد» هراز.

منبع:تیتر20
کد خبر 4144a294b0ad47dcb3ff70b39765b846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 4 =