حذف تعرفه ۹ درصد ارزش‌افزوده بیمه محصولات کشاورزی

معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی گیلان از حذف تعرفه ۹ درصد ارزش‌افزوده بیمه محصولات کشاورزی خبر داد و گفت: این قانون از 13 دی‌ماه امسال در پی پیگیری‌های مستمر بانک کشاورزی و تصویب مجلس، در حال اجرا است.

پیمان عبدالهی فر معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی گیلان  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با تأکید بر ضرورت بیمه محصولات کشاورزی، اظهار کرد: با توجه به تغییرات اقلیم و بروز خسارت‌ها در محصولات کشاورزی، خرید بیمه کشاورزی بیش‌ازپیش ضروری است.

وی از تمدید فروش بیمه‌نامه محصولات کشاورزی خبر داد و افزود: فروش بیمه‌نامه محصولات پاییزه تا پایان بهمن‌ماه سال جاری و همچنین مهلت خرید بیمه محصولات باغی و تنه درختان تا پایان دی‌ماه تمدید شده است.

معاون خدمات بیمه‌ای بانک کشاورزی گیلان از حذف ۹ درصدی تعرفه ارزش‌افزوده بیمه کشاورزی خبر داد و گفت: با پیگیری‌های مستمر صورت گرفته از سوی بانک کشاورزی، استانداری و همچنین نمایندگان مجلس، لایحه حذف 9 درصد ارزش‌افزوده از بیمه محصولات کشاورزی توسط دولت به مجلس ارائه و خوشبختانه این قانون از 13 دی‌ماه امسال در حال اجرا است.

عبداللهی فر با اشاره به حمایت بانک کشاورزی از بهره‌برداران این حوزه، گفت: تقسیط حق بیمه، تسهیلات بیمه‌ای، تخفیفات بیمه‌ای نمایندگی‌های بیمه و ... از سایر تمهیداتی است که توسط شعب بانک کشاورزی استان و ۲۰ نمایندگی بیمه کشاورزی استان در سالی که مزین تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی ها از سوی رهبر معظم انقلاب است، برای بهره‌برداران بخش کشاورزی در خرید بیمه‌نامه اندیشیده شده و می‌توان از آن‌ها بهره برد.

کد خبر 51757

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 4 =