۰ نفر
۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۶
میل به یک غذا نشانه‌ای از آلزایمر

 میل به غذای یکسان در مدت زمان طولانی می‌تواند از نشانه‌های اولیه آلزایمر باشد. مطالعه‌ای در سال ۲۰۱۵ نشان می‌دهد که تغییراتی در عادات غذایی افراد مبتلا به آلزایمر ایجاد می‌شود.

  علاقه به غذایی که دوست نداشتید
 اگر متوجه شدید به یک‌باره به غذاهایی میل پیدا کردید که آن‌ها را دوست نداشتید، اما امروز دوست دارید هر چه بیشتر از آن‌ها استفاده کنید، بدانید در معرض آلزایمر قرار گرفته‌اید. میل به غذا در افراد مختلف، متفاوت است. ممکن است شما یک لحظه بخواهید که غذای مضر بخورید و لحظه دیگر دوست داشته باشید که از میوه و سبزی استفاده کنید. این موضوع بستگی به شرایط و حالت شما دارد، اما به‌طور کلی میل به غذا در برخی افراد، نشانه این است که آن‌ها در معرض آلزایمر قرار گرفته‌اند. افراد ممکن است در یک دوره زمانی طولانی فقط میل به یک غذا داشته باشند که علت آن تغییرات مغزی و ذهنی آن هاست که لوب پیشین است.


  به تغییر اشتها توجه کنید
همه‌چیز فقط وابسته به آن چیزی که می‌خورید، نیست؛ بلکه میزان غذایی که مصرف می‌کنید هم اهمیت زیادی دارد. میزان اشتهای بسیاری از افرادی که در معرض آلزایمر هستند، یک‌باره تغییر می‌کند. ممکن است اشتهای آن‌ها بسیار کم یا بسیار زیاد شود که می‌تواند یکی از نشانه‌های اولیه ابتلا به آلزایمر باشد و همچنین، به‌طور معمول، شبیه به علایم افسردگی است. وقتی که آلزایمر پیشرفت می‌کند، علایم بیماری با آن تشدید می‌شود.

منبع:سلامت نیوز

کد خبر 52105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =