لیست میزهای توسعه صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی اعلام شد

مواد غذایی> اقتصاد غذا - سازمان توسعه تجارت لیست میزهای توسعه صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی به استان‌های معین در سال 1401 را اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری اقتصاد غذا «فود پرس»، علیرضا پیمان پاک رئیس سازمان توسعه تجارت در نامه ای ضوابط و شرایط تفویض میزهای توسعه صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی به استان‌های معین در سال ۱۴۰۱ را به شرح زیر اعلام کرد:


روسای محترم سازمان صنعت، معدن و تجارت کلیه استان‌ها
موضوع: تفویض میزهای توسعه صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی به استان‌های معین در سال ۱۴۰۱

با سلام
بدین‌وسیله فهرست میزهای توسعه صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی به همراه استان‌های معین مسئول برگزاری هر میز در سال ۱۴۰۱ به شرح جدول پیوست ابلاغ می‌گردد. مقتضی است به منظور اثربخشی فعالیت میزهای یادشده رعایت ضوابط ذیل مدنظر قرار گرفته و گزارشات منظم عملکرد به این سازمان ارسال گردد:
۱. استان معین موظف است در گروه کالایی مربوطه با همکاری سایر استان‌های ذیربط نسبت به برگزاری منظم و مستمر جلسات و ارائه پیشنهادات اجرایی در راستای سیاست‌ها و برنامه‌های کلان صادرات غیرنفتی و با هدف مرتفع نمودن موانع و مشکلات پیش‌روی صادرکنندگان آن محصول اهتمام ورزیده و گزارشات لازم را منعکس نمایند.
۲- مسئولیت دبیرخانه میزهای توسعه صادرات محصولات کشاورزی و صنایع تبدیلی تفویض شده به استان‌ها، به کمیسیون کشاورزی اتاق‌های بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان‌های ذیربط محول می‌گردد.

علیرضا پیمان‌پاک


 

کد خبر 52523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 8 =