۰ نفر
۳ شهریور ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۹
مواد غذایی> فروه (فُقو) یک ماءالشعیر آلمانی است که طرز تهیه جالب و خواص بسیار ویژه‌ای دارد، این نوشیدنی در دو طعم کلاسیک و لیمویی ارائه می‌شود و دارای فواید بسیاری برای بدن است. فروه (فُقو) به تازگی وارد ایران شده و پیش بینی می‌شود که تبدیل به یک عضو جدا نشدنی از سبد مصرف روزانه شود، فعلاً سراغ این نوشیدنی هیجان انگیز را در رستوران‌های لوکس تهران می‌توانید بگیرید.


ضمنا می توانید ما را در اینستاگرام دنبال کنید. 

 https://www.instagram.com/frueh_iran
 
تاریخچه برند فروه (فقُو)

فروه (فقُو) در لغت به معنای ابتدا و آغاز است. برند فروه (فُقو) یک برند خانوادگی است که نزدیک به پنج نسل در خاندان Früh از نسلی به نسل دیگر به ارث رسیده و روش تهیه ویژه آن به صورت سینه به سینه بین افراد این خاندان انتقال پیدا کرده. اولین فرد از این خانواده پیتر جوزف فروه بود که در سال 1904 کارخانه ماءالشعیر سازی را در شهر کلن آلمان تأسیس نمود. این کارخانه قدیمی‌ترین کارخانه تولید کننده ماءالشعیر در شهر کلن آلمان به شمار می‌رود که بیشتر از یک قرن است که سابقه‌ی تولید این محصول را دارد.
این محصول در مرکز بزرگ‌ترین تولید کنندگان  ماءالشعیر در جهان که همان کشور آلمان است تولید می‌شود اما بازار مصرف آن بسیار گسترده‌تر از کشور مبدا است، فروه (فقُو) به جز کشور آلمان در کشورهای بزرگی مثل ، انگلیس، استرالیا، فرانسه، کانادا و... نمایندگی فروش دارد و در حجم بسیار بالایی به فروش می‌رسد این کشورها بخصوص کانادا و استرالیا در زمینه جذب مواد غذایی در بالاترین سطح کیفیت می باشند ،  بر همین اساس می‌توان متوجه شد که برند فروه (فقُو) از نظر کیفیت در رتبه بالایی در میان هم نوعان خود قرار دارد.
 

فواید این نوشیدنی جدید چیست؟

امروزه در ایران مصرف نوشیدنی ماءالشعیر بسیار بیشتر از پیش شده است و مردم گرایش کمتری به مصرف نوشیدنی‌های قندی و گازدار دارند  و از نوشیدنی‌های بدون قند و سلامت بسیار استقبال می‌شود. از فواید دیگر فروه (فقُو) می توان به سرشاربودن از ویتامین‌های خانواده گروه B و آنتی‌اکسیدان و اسیدفولیک اشاره نمود که برای سیستم خون رسانی بسیار مفید است.
این نوشیدنی بسیار خوش طعم و قابل هضم می‌باشد و میزان کالری آن 60 درصد کمتر و پس از آب و چای محبوب‌ترین نوشیدنی جهان است. در تهیه‌ی این نوشیدنی از مالت و رازک تازه استفاده شده است و به دلیل طعم خاص و متفاوت آن، تجربه منحصر به فرد و لذت بخشی را برای شما به ارمغان خواهد آورد.
ماءالشعیر فروه (فقُو)  تأثیر بسیار چشمگیری در رشد موها و جلو گیری از ریزش آنها دارد و تأثیر بسیار مثبتی روی پوست افراد می‌گذارد  همچنین به شدت برای خانم‌های باردار و شیرده مناسب است. شاید نکته‌ی جالب توجه این باشد که در تهیه این نوشیدنی از هیچ مواد افزودنی استفاده نمی‌شود زیرا طبق قانونی که در آلمان وجود دارد استفاده از این مواد در نوشیدنی‌ها کاملاً قدغن است.


فروه (فقُو) در ایران

شرکت زرینه ناب آوند با هدف در دسترس قرار دادن محصولات غذایی و آشامیدنی سالم و سلامت در اولین گام نمایندگی این شرکت آلمانی را دریافت نموده و به صورت قانونی اقدام به وارد کردن این نوشیدنی خاص کرده است.
سایت شرکت زرینه ناب آوند به آدرس:    frueh.ir    توضیحات کاملی از تاریخچه این برند و محصولات آن ارائه کرده است و در آن به خوبی قابل مشاهده است.
مهم‌ترین استراتژی این شرکت فراهم نمودن محصولات با بالاترین ارزش غذایی در سبد غذایی مشتریان است. همچنین محصولات وارد شده توسط این شرکت دارای مجوزهای لازم از سازمان‌های ذیصلاح  جهت واردات بوده و در سطح کشور ایران قابل فروش می باشد. با توجه به اینکه برخی از ماءالشعیرهای وارداتی که در ایران وجود دارند متأسفانه به صورت غیرقانونی وارد بازار شده اند نوشیدنی فروه (فقُو) تنها ماءالشعیر آلمانی‌ای است که با مجوز بهداشت وبا بهترین کیفیت در ایران توزیع می شود.



طعم‌های تکرار نشدنی

در کشورهای اروپایی بر خلاف ایران و بعضی کشورهای عربی ماالشعیر با اسانس‌هایی مثل هلو و توت فرنگی و... طرفدار زیادی ندارد و نوشیدنی با طعم اصیل وبا کیفیت عالی همیشه پر مصرف ترین در بین سایر نوشیدنی ها هستند. بر همین اساس نوشیدنی‌های فروه (فقُو) از دو نوع اصیل آن تولید می شود ، یکی نوشیدنی کلاسیک به نام فروه (فقُو) کولش (Früh Kölsch) به معنای آغاز صبح است و دیگری نوشیدنی لیمویی که به فروه (فقُو) اسپورت معروف است.
نوشیدنی اسپورت فروه (فقُو) هم با ترکیب 60 به 40 تولید می شود 60% همان نوشیدنی کلاسیک و 40% عصاره لیمو که مستقیم از خود لیمو به دست می آید که بدون استفاده از اسانس است و در اولین باری که محصول را تست می کنید، تازه بودن آن به خوبی قابل لمس است. فروه (فقُو) اسپرت که سرشار از ویتامین C  است نوشیدنی بسیار مناسبی برای ورزشکاران  به شمار می آید و ورزشکاران هم در ریکاوری کردن بعد از ورزش ، و هم قبل از ورزش برای افزایش انرژی می توانند از این نوشیدنی استفاده کنند.
از لحاظ زیبایی نیز بسته بندی و پکیج این نوشیدنی ها بسیار خاص و منحصر به فرد می باشد نوشیدنی کلاسیک در شیشه های برنزی رنگ بسیار زیبا و نوشیدنی لیمویی این شرکت نیز در شیشه های طلایی رنگ جذابی به فروش می رسند.


اصالت فروشی نیست 

در اکثر کارخانه های بزرگ دنیا به دلیل بالا بودن حجم تولید، روند تهیه ماءالشعیر نهایتا هفت روزه انجام می شود اما کمپانی فروه (فقُو) به دلیل اهمیتی که به طعم محصول خود می دهد تنها کمپانی است که نوشیدنی ماءالشعیر را به روش صنعتی تولید نمی کند و برای به دست اوردن همان طعم سابق که از صد و یازده سال قبل با روش خاص و معینی تولید می شده ، روند تهیه محصولات را بین 30 تا 45 روز قرار می دهد به همین خاطر در نهایت ، خوردن این محصول طعم تازه و جالبی به شما خواهد داد که به جرات می توان گفت نمونه آن را در جای دیگری پیدا نمی شود.
ماءالشعیر فروه (فقُو) جزو برند هایی است که گواهی نامه معتبری از شرکت توف (اتحادیه بازرسی و پایش فنی) دریافت نموده و اجازه آن را دارد که در رستوران های پنج ستاره به عنوان نوشیدنی در کنار غذا سرو شود.



منبع:فیدیلیو


کد خبر 52ca95d7a2b042a9bdeb1f3940406236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • سما ميزاني ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۶/۰۶/۲۸
    0 0
    سلام وقت بخير من اين نوشيدنيو ديشب توي يك رستوران ايتاليايي خوردم واقعا نوشيدني جذاب و گوارايي بود. اگه امكانش هست لطفا جهت خريد از فروشگاه ها و سوپرماركت ها راهنماييم كنيد.????