مدیران کم‌کار در مجموعه وزارت جهادکشاورزی تغییر پیدا می‌کنند

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت جهادکشاورزی با اشاره به اینکه عملکرد مدیران جهادکشاورزی در استان‌ها توسط تیم‌های نظارتی رصد و ارزیابی می‌شود، گفت: دولت سیزدهم با هیچ مدیری تعارف ندارد و مدیران کم‌کار و مدیرانی که با سیاست‌های وزارت جهادکشاورزی همراهی نداشته باشند، جابجا خواهند شد.

به گزارش ایسنا، هوشنگ محمدی ۲۹ تیرماه در آئین معارفه سرپرست سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه سه مولفه در امنیت کشور موثر است، اظهار کرد: زمانی‌که بحث امنیت مطرح می‌شود، ذهن افراد به سمت اقتدار نظامی سوق پیدا می‌کند، در حالیکه امروز مهم‌ترین موضوع در بحث امنیت ملی بحث امنیت در حوزه غذا است و اقتدار در تکنولوژی نیز در کنار اقتدار غذایی قرار می‌گیرد.

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت جهادکشاورزی با بیان اینکه اقتدار غذایی، اشتغال پایدار و ارزآوری را به‌دنبال دارد، عنوان کرد: امروز محور توسعه، بخش‌ کشاورزی است، بنابراین در دولت سیزدهم برنامه‌ تحولی در حوزه وزارت جهادکشاورزی در دستور کار قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی به برکت ایستادگی در برابر دشمنان حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، بیان کرد: امروز بهره‌برداران بخش کشاورزی، سربازان خط مقدم در تامین امنیت غذایی کشور هستند، در طرح مردمی سازی یارانه‌ها با کمترین آسیب، بیش‌ترین میزان تولید را داشتیم.

محمدی تصریح کرد: برای رسیدن به امنیت غذایی باید چارچوب‌ها در وزارت جهادکشاورزی و دستگاه‌های مرتبط تغییر کند، برای رسیدن به اقتدار غذایی در کشور باید فرآیندها در صدور مجوزات، دانش مورد نیاز و پرداخت تسهیلات دچار تحول و تغییر شود تا بتوانیم بهره‌وری در تولید را افزایش دهیم، بنابراین راه سختی در پیش است.

مدیرکل هماهنگی امور استان‌های وزارت جهادکشاورزی افزود: در موضوع حذف یارانه‌ها بخش کشاورزی، برای جلوگیری از تلاطم در بازار مرغ، حدود ۱۳۱ میلیون جوجه‌ریزی در کشور انجام شد که تولیدات در این حوزه برای ایامی در سال که تقاضا بالا می‌رود، ذخیره شد.

وی با بیان اینکه در حوزه وظایف سازمان جهادکشاورزی نیازمند اقدامات جهادی هستیم، خاطرنشان کرد: روزی در کشور عمده نیاز کشور به لبنیات وارد می‌شد، اما امروز جزو صادرکنندگان لبنیات به سایر کشورها هستیم، این نشان از کار جهادی در کشور دارد.

محمدی در ادامه با تاکید بر اینکه باید پرونده‌های بخش کشاورزی در بخش امور اراضی، تغییر کاربری، پرداخت تسهیلات و ... به سرعت بسته شود، یادآور شد: مهم‌ترین وظیفه سازمان جهادکشاورزی تامین مایحتاج سفره مردم است و به همین علت فعالیت‌های این سازمان زیر ذره‌بین قرار دارد و باید به این مسئله توجه جدی داشته باشیم.

وی با اشاره به اینکه عملکرد مدیران جهادکشاورزی در استان‌ها توسط تیم‌های نظارتی رصد و ارزیابی می‌شود، گفت: دولت سیزدهم با هیچ مدیری تعارف ندارد و مدیران کم‌کار و مدیرانی که با سیاست‌های وزارت جهادکشاورزی همراهی نداشته باشند، جابجا خواهند شد، تغییر و تحولات در وزارت جهاد کشاورزی ادامه دارد.

محمدی در پایان توضیح داد: حل مشکل مسکن پرسنل وزرات جهادکشاورزی و ادارات استانی و همچنین بازنشستگان در دستور کار قرار دارد، درصدد حل مشکلات معیشتی کارکنان و ارتقای رفاهیات آن‌ها نیز هستیم.

کد خبر 53063

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =