شکر تنظیم بازار پر فروش‌ترین کالا در سامانه پست سام

برخی از کالاهای اساسی مانند شکر به دلیل قیمت پایین، به سرعت اتمام موجودی می‌شود که هم اکنون مجددأ در سامانه پست سام بیرجند بارگذاری شده است.

هاشمی معاون امور بازرگانی اداره کل تعاون روستایی خراسان جنوبی گفت: شکر تنظیم بازار یکی از کالاهایی است که قیمت آن در سامانه پست سام بسیار پایین‌تر از مغازه‌ها است به همین دلیل پر فروش‌ترین کالا در سامانه است.

او افزود: این کالا به سرعت اتمام موجودی می‌شود، اما نگرانی بابت آن و دیگر کالاهای که اتمام موجودی می‌خورد وجود ندارد وجود ندارد و ما هر بار مجددأ آن را موجود و در سایت بارگذاری می‌کنیم.

هاشمی بیان کرد: هدف از توزیع کالا در سامانه پست سام این است تا مردم بتوانند به اندازه نیاز شان، کالاهای اساسی را با قیمتی پایین‌تر از بازار تهیه کنند.

هاشمی معاون امور بازرگانی اداره کل تعاون روستایی خراسان جنوبی ادامه داد: هم اکنون کالاهایی مانند برنج، قند، شکر، ماکارانی، روغن نیمه جامد و رب با قیمتی پایین‌تر از بازار در سامانه پست سام بیرجند موجود است.

او عنوان کرد: هم اکنون در سامانه پست سام بیرجند، ۵ بسته شکر یک کیلوگرمی به قیمت ۷۷ هزار تومان، ۴ قوطی ۸۰۰ رب گوجه فرنگی به قیمت ۱۳۶ هزار تومان، سه شیشه یک کیلو و ۵۵۰ گرمی رب به قیمت ۱۹۵ هزار تومان، یک کیسه ۱۰ کیلو گرمی برنج هندی ۳۵۶ هزار تومان، ۴ کیلو قند شکسته ۱۲۰ هزار تومان، یک حلب ۵ کیلوگرمی روغن نیمه جامد ۳۹۱ هزار تومان، روغن خوراکی نیمه جامد ۲ کیلو و ۲۵۰ گرمی به قیمت ۱۸۱ هزار تومان و ۵ بسته ماکارونی ۵۰۰ گرمی نیز به قیمت ۸۲ هزار و ۵۰۰ موجود است.

هاشمی گفت: همشهریان در بیرجند می‌توانند از طریق این سامانه کالای مورد نیاز خود را خریداری و بدون پرداخت هزینه پستی، درب منزل یا محل کار خود ظرف مدت ۲۴ تا نهایتأ ۴۸ ساعت بعد از ثبت سفارش، تحویل بگیرند.

منبع:باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند
کد خبر 53081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =